Companii

ZF LIVE. Iulia Borşan, director de marketing la AFI România: La un mall, cel mai important lucru este mixul de chiriaşi, iar acum vine din spate zona de entertainment

ZF LIVE. Iulia Borşan, director de marketing la AFI...

Autor: Alex Ciutacu

31.07.2017, 20:25 510

„De la an la an înregistrăm creştere de trafic, deşi clientul român este puţin previzibil şi trebuie să găseşti modalităţi de a-l atrage tot timpul.“

Mallul Afi Palace Cotroceni din Ca­pitală înregistrează de la an la an creşteri de trafic, media fiind de 50.000 de vizitatori pe zi, „atraşi“ cu mix de cli­enţi de la fashion până la cinema­to­grafe şi restaurante, susţine Iulia Bor­şan, director de marketing la AFI Ro­mâ­nia, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 „Este foarte important un mix corect de branduri bune şi interesante. Dacă ai un mall cu trafic foarte mare, fiecare client trebuie să găsească cel puţin un magazin pe care să îl considere accesibil. Noi avem 300 de branduri printre care se regăsesc şi mărci premium şi mărci mai accesibile. Este inevitabil să îţi găseşti ceva ce îţi poţi permite“. Iulia Borşan spune că pentru un marketing de succes este nevoie de mai multe elemente printre care enumeră mixul de chiriaşi, diversitatea resta­u­ran­te­lor, shoppingul şi entertainment de calitate.

 „Marea majoritate a clienţilor pe care îi ţintim sunt clienţi care vin să aibă o experienţă mai îndelungată. Avem cele mai mari spaţii de aventură, partea de AFI Aventurier fiind apărută de puţin timp, dar având succes deoarece oamenii vin şi încearcă lucruri noi. Avem patinoar, avem entertainment pentru copii şi avem cinematograf cu cele mai mari săli la zona de VIP. Marketingul face mult, dar nu face tot. Contează să ai un mix corect pe care să îl reinventezi constant.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO