Companii

ZF Live. Manuela Ionescu, country manager al Bonami: Românii caută produse multifuncţionale pentru că apartamentele sunt foarte mici

Autor: Bianca Dorobanţu

01.11.2016, 00:06 1034

Bonami, brandul de mobilă şi decoraţiuni online cu sediul în Cehia, prezent pe piaţa din România de patru săptămâni, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 500.000 de euro, urmând ca anul viitor să ajungă la 3 milioane de euro, cu o investiţie de câteva sute de mii de euro până la sfârşitul acestui an, a spus Manuela Ionescu, country manager al Bonami, la ZF Live.

„Piaţa din România este foarte bună, în continuă dez­voltare. Site-ul Bonami a fost lansat acum patru săptămâni, după ce am analizat piaţa, timp de un an şi coşul de cumpărături. Am fost surprinsă să văd că valoarea coşului din România este aceeaşi cu cea din Cehia, în jur de 48-50 de euro“.

Site-ul Bonami a fost lansat în 2013 în Cehia şi mai este prezent în Slovacia şi Polonia. Bonami România tinde spre 20.000 de produse şi deocamdată nu vinde mobilier de dimensiuni foarte mari. „Se caută lenjeria de pat, covoare, obiecte care să schimbe complet aspectul casei foarte uşor şi rapid, cu costuri foarte mici. Aceleaşi produse se caută şi în afară, suntem la acelaşi nivel cu Cehia, Polonia, Slovacia, unde ne desfăşurăm activitatea“. De asemenea, din cauza dimensiunii mici a apartamentelor, românii caută obiecte de mobilier şi decoraţiuni care să se muleze pe spaţiile restrânse, iar în comparaţie cu cehii şi polonezii, românii investesc mai mult în designul interior al locuinţelor. „Sunt căutate peste tot cam aceleaşi pro­duse, multifunc­ţionale, aparta­men­tele sunt foarte mici, românii caută produse care să se muleze spaţiului pentru a nu încărca încăperea. Românii investesc în accesorii, noi ca popor investim mai mult în interiorul aparta­men­telor decât cehii, care nu reno­vează atât de mult. Din ce observ la construcţiile noi, condiţiile din aparta­mentele nou construite din Cehia sunt sub cele din România. Nouă ne place foarte mult con­fortul căminului, cehii sunt mai reci, îşi închiriază apartamente din Praga şi se re­trag în afara oraşului“. Manuela Ionescu mai spune că preţul pentru închirierea unei garsoniere în Praga este de 800-900 de euro pe lună.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO