Companii

ZF Live. Sabin Gîlceavă, Leverage Negotiation: Într-o negociere trebuie să fii flexibil, atent la ce spune cealaltă parte şi să ai alternative în cazul în care nu poţi încheia o înţelegere care să mulţumească ambele părţi

Sabin Gîlceavă, expert în negociere de la compania Leverage: În prezent, nevoia de pregătire sau de dezvoltare a anumitor abilităţi este mai degrabă de a face ajustări mici decât de a acoperi mase mari de cursanţi.

Sabin Gîlceavă, expert în negociere de la compania Leverage: În prezent, nevoia de pregătire sau de dezvoltare a anumitor abilităţi este mai degrabă de a face ajustări mici decât de a acoperi mase mari de cursanţi.

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.05.2019, 16:55 165

Compania Leverage Negotiation a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri netă de peste 440.000 de lei şi un profit net de 91.000 de lei.

Antreprenorii trebuie să dea dovadă de flexibilitate în momentul în care intră într-o negociere, să asculte şi ce are de spus cealaltă parte, să aibă alternative în cazul în care înţelegerea nu împacă ambele părţi, iar pe parcursul întâlnirii să încerce să înţeleagă care este logica şi strategia celeilalte părţi pentru a putea comunica pe limba lui, astfel încât potenţialul partener de afaceri să înţeleagă exact mesajul transmis, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Sabin Gîlceavă, expert în negociere de la compania Leverage, care oferă servicii de negociere, training şi consultanţă.

„Antreprenorul trebuie să dea do­vadă de flexibilitate, iar de multe ori oamenii nu negociază pentru că nu se gândeşte la motivul pentru care ar face asta. Dar pentru a ajunge să văd oferta celuilalt ar trebui să întreb mai mult, să ascult mai mult, pentru că de multe ori s-ar putea să văd că are de câştigat fără să plece de la povestea pe care şi-o spune el înainte de a intra în negociere. Apoi, trebuie să ai alternative în negociere, pentru că poţi oricând să te ridici de la masă şi să găseşti un deal mai bun“, a explicat Sabin Gîlceavă. El a adăugat că în zona de planificare şi negociere argumentele nu sunt ele­mentul de bază, astfel încât contează foarte mult aspectele tehnice, ceea ce înseamnă că cei doi negociatori trebuie să se cunoască reciproc sau pe parcursul procesului de negociere trebuie să se fie atenţi la partenerul de afaceri pentru a putea explica ceea ce are în plan pe limba celeilalte părţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO