Companii

ZF Live. Selena Stan, FIDASmart: Sunt mulţi antreprenori pregătiţi sufleteşte să vândă un business, dar nu sunt bine pregătiţi din punct de vedere juridic, financiar

Autor: Bianca Dorobanţu

01.03.2017, 20:15 710

Antreprenorii români tind, în ultima perioadă, să-şi extindă afacerile prin a­chi­ziţii, tranzacţiile pe piaţa de M&A (fuziuni şi achiziţii - n. red.) fiind în creştere, a spus Selena Stan, partner FIDASmart, com­panie de consultanţă pentru fuziuni şi achi­ziţii, insolvenţă şi finanţări, invitată la ZF Live.

„Am văzut modalităţi de business diferite, sunt antreprenori care sunt foarte avizi de tranzacţii, achiziţii, de M&A şi sunt alţi antreprenori care nu au în vedere acest lucru. În ultima perioadă există o tendinţă a creşterii prin achiziţii.“

În acest moment există mult optimism din partea companiilor consacrate care speră să asiste tot mai multe achiziţii, dar şi din partea noilor jucători, care în ultimii ani au stat în umbră şi s-au ocupat de alte zone de con­sultanţă juridică. „Acum, prin prisma fap­tu­lui că firmele cu care au lucrat aceşti noi ju­cători încep să aibă în vedere exituri, posibile consolidari, achzitii noi, inclusiv aceşti jucători se gândesc la proiecte de M&A. Noi am lucrat alături de multe firme pe piaţă, ajutând-le şi văzându-le cum au cres­cut, cu intenţia de a se face un exit sau de a se consolida şi mai puternic poziţia pe pia­ţă”.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO