Companii

ZF Live. Valer Hancas, Kaufland România: Sunt rare cazurile în care mergem cu magazine la marginea oraşului

Valer Hancas

Valer Hancas

Autor: Alexandra Marcu

27.05.2016, 00:07 830

Retailerul german Kaufland, liderul comerţului modern local, ana­li­zează salariul mediu, rata şomajului şi îm­prejurimile unui oraş înainte de a des­chide un magazin nou.

Mai mult, com­pania se uită şi la con­curenţa din zonă şi în­cear­că să gă­seas­că tere­nuri în cen­trul oraşului.

„Când deschidem un magazin luăm în calcul concurenţa şi proxi­mi­tatea, arealul pe care îl putem acoperi. Sunt rare cazurile în care suntem pla­saţi la marginea oraşu­lui şi se ajunge des­tul de greu la noi“, a spus ieri în ca­drul emi­siunii ZF Live Valer Hancas, direc­torul de mar­keting clienţi din ca­drul Kaufland România.

Pe lista factorilor luaţi în consi­de­rare la deschiderea unui magazin se numără şi localităţile limitrofe ce pot aduce un plus de clienţi.

Kaufland este liderul pieţei locale de comerţ alimentar cu 108 magazine şi afaceri de peste 2 mld. euro. Deschi­de­rea unui magazin costă între 7 şi 9 mi­lioane de euro cu tot cu teren, iar un hipermarket Kaufland mă­soa­ră între 2.000 şi 5.500 mp. Cele mai mari maga­zi­ne sunt în Capitală, pe când la nivel naţional media este de 3.600 mp. În ceea ce pri­veşte vân­zările din acest an Valer Hancas afirmă că primul tri­mestru din acest an a fost conform aştep­tărilor, iar com­pania are planuri de ex­pansiune simi­lare cu cele din 2015, res­pec­tiv deschi­derea a şase ma­ga­zine. „Luna viitoare vom deschi­de un nou magazin în Bucureşti, în car­tierul Ferentari.“ În Capitală compania are 11 magazine deja.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO