♦ Producătorul de ciocolată a terminat primul trimestru cu o creştere cu 10% în volume şi peste 20% în cifra de afaceri ♦ Kandia are în portofoliu branduri precum ROM, Măgura sau Făgăraş.
Dragoş Militaru, managing director al Kandia, cel mai mare producător de ciocolată de pe plan local spune că martie a fost o lună bună, iar primul trimestru a fost finalizat cu un plus de 10% în volume vândute, adică o creştere de peste 20% în cifra de afaceri, piaţa de ciocolată fiind pe creştere în condiţiile în care şi numărul de rezidenţi a crescut odată cu venirea refugiaţilor ucraineni.
„Recensiunea de care se vorbea nu s-a întâmplat în T1, deşi crease un pic de panică în piaţă, era un comportament de prudenţă. Am văzut o migrare către produse de la preţ premium la preţ mediu, pentru că lumea s-a temut de iarnă, a fost panică. La nivel de T1 am avut un martie bun, doar ianuarie a fost lună de scădere“, a spus Dragoş Militaru, managing director al Kandia, la emisiunea ZF Meeting Office.