Companii

ZF/Mobexpert Meeting Office. Dragoş Militaru, Kandia: „Avem un proiect de investiţii care va creşte cu 12% capacitatea pentru linia de prăjituri Măgura. Vindem bine, am intrat pe pieţe mari de export. Investiţia va fi finalizată în 2024“

Dragoş Militaru, managing director al Kandia.

Dragoş Militaru, managing director al Kandia.

Autor: Mirabela Tiron

25.04.2023, 00:07 541

Producătorul de ciocolată a terminat primul trimestru cu o creştere cu 10% în volume şi peste 20% în cifra de afaceri Kandia are în portofoliu branduri precum ROM, Măgura sau Făgăraş.

Dragoş Militaru, managing director al Kandia, cel mai mare producător de cioco­lată de pe plan local spune că martie a fost o lună bună, iar primul trimestru a fost finalizat cu un plus de 10% în volume vândute, adică o creştere de peste 20% în cifra de afaceri, piaţa de ciocolată fiind pe creştere în condi­ţiile în care şi numărul de rezidenţi a crescut odată cu venirea refugiaţilor ucraineni.

„Recensiunea de care se vorbea nu s-a întâmplat în T1, deşi crease un pic de panică în piaţă, era un comportament de prudenţă. Am văzut o migrare către produse de la preţ premium la preţ mediu, pentru că lu­mea s-a temut de iarnă, a fost panică. La ni­vel de T1 am avut un martie bun, doar ia­nuarie a fost lună de scădere“, a spus Dragoş Militaru, managing director al Kandia, la emisiunea ZF Meeting Office.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro