Companii

ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti. Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban: Brandurile româneşti pot fi dezvoltate, antreprenorii au creativitate

ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti. Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban: Brandurile româneşti pot fi dezvoltate, antreprenorii au creativitate

Elena Bufnilă, Grup Şerban: Ne confruntăm cu partea de deficit de angajaţi specializaţi, dar le oferim beneficii, salarii să-i păstrăm

Autor: Georgiana Mihalache

03.12.2019, 20:20 324

Grupul din agribusiness Şerban din judeţul Bacău, deţinut de antreprenorul român Nicolae Şerban, a apărut pe piaţă în urmă cu 25 de ani, în 1994, având ca specializare doar partea de panificaţie. În prezent, după câteva procese de rebranding, grupul a ajuns să activeze în şase domenii de activitate şi investeşte în marketing pentru a se dezvolta.

„Nu am apelat la o agenţie de branding la început. Brandul Grup Şer­ban este format de mult timp. În 2013 am schimbat magazinele din Oneşti pe care le-am rebranduit, au devenit Bă­căniile Şerban pentru a avea un spaţiu mai mare pentru produse, dar şi să fidelizăm clienţii“, a spus Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CE SFATURI AI DA TÂNĂRULUI DE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

Principalele valute BNR - miercuri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7790
Diferență: 0,0084
Ieri: 4.7786
Azi: 4.3101
Diferență: 0,0139
Ieri: 4.3095
Azi: 5.6586
Diferență: 0,5169
Ieri: 5.6295
Azi: 4.4487
Diferență: 0,2456
Ieri: 4.4378