Companii

ZF/Raiffeisen „Branduri româneşti“. Florin Fodor, magazinele de instrumente muzicale Fly Music cu afaceri de 30 mil. lei: Nu am avut strategie de brand, important este produsul

Florin Fodor, acţionarul magazinelor de instrumente muzicale Fly Music: Colectivul nostru este format de oameni de specialitate. Noi nu vindem cutii, vindem instrumente pentru oameni pasionaţi

Florin Fodor, acţionarul magazinelor de instrumente muzicale Fly Music: Colectivul nostru este format de oameni de specialitate. Noi nu vindem cutii, vindem instrumente pentru oameni pasionaţi

Autor: Georgiana Mihalache

19.11.2019, 18:26 242

Reţeaua Fly Music cuprinde opt magazine de instrumente muzicale în oraşe precum Piatra Neamţ, Suceava, Iaşi, Timişoara

Antreprenorul Florin Fodor se întorcea în 2006 din Elveţia şi făcea primul pas în lumea antreprenoriatului, pu­nând alături de soţia sa, Liliana Fodor, bazele Fly Music, o reţea de magazine de instrumente mu­zicale, cu 2.300 de dolari.

Anul acesta, după ce în 2018 compania a ajuns la 30 mil. lei afaceri, antreprenorul estimează o creştere de 20%, ceea ce înseamnă afaceri de 36 mil. lei în 2019 şi vrea să deschidă un nou showroom.

„Suntem diferiţi faţă de alte companii pentru că am pornit atipic. Compania noastră a fost înfiinţată în 2006, cu un capital de 2.300 de dolari. Am venit din Elveţia şi simţeam nevoia să fac ceva. Am văzut nişte saxofoane în China mai ieftine, le-am vândut şi am făcut profit, iar acest pas m-a dus spre antreprenoriat”, a povestit Florin Fodor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO