Companii

ZF Retail Summit 2022. Cătălin Pozdarie, CEO al Hervis România: Actuala inflaţie şi criza economică ce se prevede, mai ales pentru a doua jumătate de an, îi determină pe oameni să fie mai rezervaţi, mai atenţi când vine vorba de cheltuieli

Cătălin Pozdarie, CEO al Hervis România: Aveam zece magazine în plan, pentru a le deschide, dar suntem nevoiţi să amânăm o parte dintre ele pentru anul viitor, când ar urma inaugurarea respectivelor centre comerciale. Aici este vorba de dezvoltatori, care nu au început construcţia, iar principalul motiv este creşterea preţului la materialele de contrucţii.

Cătălin Pozdarie, CEO al Hervis România: Aveam zece magazine în plan, pentru a le deschide, dar suntem nevoiţi să amânăm o parte dintre ele pentru anul viitor, când ar urma inaugurarea respectivelor centre comerciale. Aici este vorba de dezvoltatori, care nu au început construcţia, iar principalul motiv este creşterea preţului la materialele de contrucţii.

Autor: Alexandra Matei

02.06.2022, 18:20 276

Hervis este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul de echipamente sportive, având o reţea de circa 40 de unităţi În prezent, compania se află în faza de renovare a şapte magazine deschise acum mai bine de un deceniu Tot pentru anul acesta erau planificate zece deschideri de noi magazine, însă o parte dintre acestea vor fi amânate pentru 2023, întrucât dezvoltatorii nu au început construcţia respectivelor centre comerciale, pe motivul creşterii preţului la materialele de construcţii.

Consumatorii români sunt deja mult mai atenţi la cheltuielile pe care le fac în această perioadă, date fiind inflaţia şi criza economică ce se prevede mai ales în a doua jumătate a acestui an, afirmă Cătălin Pozdarie, CEO al Hervis România, unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul de echipamente sportive.

Deşi greutăţile cauzate de pandemia de Covid-19 au fost, în cea mai mare parte, depăşite, iar oamenii îşi doresc să iasă şi să facă sport, ei sunt acum prudenţi în decizia de cumpărare, mai ales atunci când unele produsele depăşesc un anumit nivel din punctul de vedere al preţului.

„Actuala inflaţie şi criza economică ce se prevede, mai ales pentru a doua jumătate de an, fac tot mai clar faptul că lumea a devenit mult mai atentă la cheltuieli. Consumatorii sunt mai precauţi în achiziţii când vine vorba de produse care depăşesc un anumit nivel din punctul de vedere al preţului. Lucrul acesta se simte. Nu pot să spun că primele trei luni din acest an au fost extraordinare. Numărul de vizitatori în magazine a crescut, lumea este dornică să iasă, să practice sport, dar pe de altă parte, se uită foarte atent la ce cheltuieli face. Este clar că se observă o reticenţă a cumpărătorului în a cheltui“, a spus Cătălin Pozdarie, CEO al Hervis, la ZF Retail Summit 2022.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO