„Dacă îi oferi clientului servicii şi produse bune, el va veni la tine, e precum gravitaţia. Am lansat eMAG Marketplace, am creat valoare pentru selleri şi clienţi. Am lucrat împreună cu Sameday, ulterior am dezvoltat Tazz, care creşte precum Făt-Frumos. În viitor, creşterea companiei va veni atât din dezvoltarea acestor servicii în România şi a altor servicii şi companii în care vom investi, cât şi din extinderea spre internaţional.“
Este cel mai mare jucător din retailul online românesc şi are operaţiuni importante şi pe pieţele vecine. Are planuri ambiţioase de creştere alimentate atât de investiţii, cât şi de explozia canalului de vânzări online pe fondul pandemiei de COVID-19. A intrat recent pe un nou segment de piaţă – comerţul alimentar online – şi crede că loc de dezvoltare există încă, atât local, cât şi internaţional.
E vorba de compania Dante International, care administrează businessurile eMAG România şi Fashion Days România şi care realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi Ungaria. Compania este evaluată la 3,6 mld. euro, plus 39% şi ocupă locul al cincilea în topul celor mai valoroşi 100 de jucători din economie în acest an.