Companii

ZF Who’s who in business România. Astăzi, Wolfgang Schulz, director general BMW Group România

ZF Who’s who in business România. Astăzi, Wolfgang...

Autor: Bogdan Alecu

15.10.2015, 00:03 641
Ziarul Financiar a început o serie de articole care prezintă poveştile celor mai importanţi 1.000 de oameni din mediul de afaceri din România, prin prisma afacerilor pe care le conduc, a evoluţiei profesionale şi a studiilor absolvite. Articolele sunt realizate pe baza informaţiilor care stau la baza celei de-a opta ediţii a anuarului ZF "Who's who in business. Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business", care va ieşi pe piaţă în această toamnă.

Wolfgang Schulz, 48 de ani, a preluat la 1 octombrie anul trecut funcţia de director general al BMW Group România, importatorul brandurilor BMW şi Mini pe piaţa locală, cu afaceri de peste 66 mil. euro.

Schulz a condus până la venirea în România divizia Key Account Corporate Sales a BMW Group Germania. Pe piaţa locală, el l-a înlocuit pe Alexander Milanov, cel care din martie 2013 a ocupat atât funcţia de director general al BMW Group România, dar a condus şi operaţiunile din Bulgaria.

Schulz lucrează pentru BMW din 1995, ocupând numeroase poziţii de management în domeniul vânzărilor de automobile noi şi rulate în Germania. În ultimii şase ani el a ocupat poziţa de director key account of corporate sales BMW Group Germania cu vânzări anuale de peste 35.000 unităţi, echivalentul a 1,2 mld. euro.

În primele opt luni ale anului BMW a livrat pe piaţa locală aproape 1.200 de maşini, în creştere cu 47% faţă de perioada similară a anului trecut, la care s-au adăugat şi 95 de maşini MINI, cu 76% mai multe decât în primele opt luni din 2014, creşterea fiind susţinută de lansarea de noi modele.

„BMW (...) a revenit pe creştere. Pentru noi este important să avem o creştere sănătoasă inclusiv în următorii ani. Dacă ne uităm pe cifre, am crescut cu BMW faţă de anul trecut pe retail cu 47%. La BMW sunt creşteri constante şi noi vrem să profităm de potenţialul din piaţă alături de dealerii noştri“, a spus executivul german. Cum a fost pentru executivul german primul an la conducerea BMW România?

„Plin de provocări. Pentru mine a fost important să cunosc piaţa, să înţeleg mecanismele ei şi structura. Aşadar, a fost important şi să aduc cu mine experienţa anterioară. A fost un an plin de provocări şi dacă stau aici iau legătura cu cultura şi România pentru mine este foarte impresionantă“, a spus Schulz. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO