Companii

#zftrebuiesarepornimbusinessul. Producţia de maşini ar putea fi reluată în România, însă problema este cine le va cumpăra. Uzinele Ford şi Dacia ar putea relua producţia mai rapid decât era programat iniţial, în condiţiile în care mai multe soluţii sunt deja „pe masă“

#zftrebuiesarepornimbusinessul. Producţia de maşini ar putea fi reluată în România, însă problema este cine le va cumpăra. Uzinele Ford şi Dacia ar putea relua producţia mai rapid decât era programat iniţial, în condiţiile în care mai multe soluţii sunt deja „pe masă“

Dacia şi Ford sunt cei mai mari exportatori din România în 2019

Autor: Bogdan Alecu

08.04.2020, 12:00 1105
Reluarea producţiei unei uzine auto este însă un procedeu complex, în condiţiile în care acestea au nevoie de componente de la furnizori – şi implicit fabrici ale furnizorilor deja funcţionale, dar şi de o piaţă auto funcţională la nivel european. Mai mult, producţia nu mai poate fi reluată la volumul anterior pandemiei, în condiţiile în care cele mai mari pieţe europene, Germania, Spania, Italia, Franţa sau Marea Britanie, sunt puternic lovite de scăderi. „În contextul reluării producţiei, componente se pot livra la uzine, însă nu ştim pentru câte zile. Pe de altă parte, vânzările reprezintă problema în această perioadă deoarece sunt ţări unde a fost închisă şi activitatea comercială pe piaţa auto şi ţări închise total“, explică Gabriel Sicoe, preşedintele Asociaţiei Constructo­rilor de Automobile din România.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO