Constructii & Imobiliare

Alexandru Ciucă, Isopan: Cea mai mare cerere din piaţa de panouri sandwich vine din sectorul construcţiilor logistice şi industriale şi din retail

Videoconferinţa Construcţiile industriale – Perspective şi oportunităţi într-o piaţă cu potenţial de dezvoltare

Alexandru Ciucă, Isopan: Cea mai mare cerere din piaţa...

Autor: Cristina Bellu

15.12.2020, 13:56 180

Alexandru Ciucă, director tehnic în cadrul producătorului de panouri termoizolante Isopan Est, deţinut de italienii de la Manni Group, afirmă că şi anul acesta cea mai mare cerere din piaţa de panouri sandwich a venit din partea sectorului de construcţii logistice şi industriale şi din retail.  

“În S1/2020 am încheiat cu o creştere de circa 6% a volumului de producţie comparativ cu 2019, care a însemnat 1,3 mil. mp panouri sandwich, iar în T3/2020 am reuşit depăşirea targetului. Considerăm că 2020 se încheie cu bine din punct de vedere al businessului. Cea mai mare cerere din piaţă continuă să provină din piaţa logistică şi industrială, completată apoi de piaţa de retail”, a spus Alexandru Ciucă, prezent în cadrul videoconferinţei Construcţiile industriale – Perspective şi oportunităţi într-o piaţă cu potenţial de dezvoltare, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Isopan Est.

 

Alte declaraţii:

♦ Pe lângă clienţii vechi din portofoliu precum Lidl, Penny, Dedeman, eMag sau Carrefour, am putut livra produsele noastre şi unor clienţi noi precum Unilever, Hornbach, Leroy Merlin, Mega Image şi Kaufland.

♦ Acum furnizăm pentru centre logistice mari, precum centrul eMag faza a doua şi livrăm complet materiale de închidere pentru centru logistic Lidl din zona Cernica (Ilfov).

♦ În piaţa construcţiilor proiectele nu s-au sistat. T1/2020 a fost caracterizat de o uşoară reducere a volumului de producţie, dar a existat continuitate. Pentru noi, prioritar a fost lucrul în condiţii de siguranţă.

♦ Pentru ca piaţa să rămână la un nivel înalt în următoare perioadă este nevoie ca statul să încurajeze. şi să găsească soluţii pentru menţinerea forţei de muncă în ţară.

♦ O primă măsură ar putea fi asigurată de încurajarea antreprenorilor din piaţa locală de a-şi susţine angajaţii, de a asigura condiţii salariale bune şi de a-i încuraja să păstre locurile de muncă, asigurând suportul pentru lucrări.

♦ Noi avem 115 angajaţi, dintre care 50 în personalul TESA , iar restul de 65 în producţie. Practic, lucrăm şi în trei schimburi. Fabrica dispune de o tehnologie de ultimă generaţie. Automatizarea joacă un rol esenţial în cazul companiei.

♦ Cei mai mulţi angajaţi sunt din Bucureşti şi din zonele limitrofe.

♦ O tendinţă principală a companiei este a a-şi forma angajaţii. Compania investeşte în programe de formare şi dezvoltare profesională, dar şi în inovaţie pentru produse. Acum ne concentrăm pe dezvoltarea unui sistem performant de protecţie al panourilor la transport şi manipulare în şantier.

♦ În 2021 avem în plan să lansăm un nou produs, care momentan nu se regăseşte în piaţa de profil şi cu care urmărim să devenim mult mai competitivi în piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO