Alusystem, parte a grupului Bog’Art, intră pe piaţa materialelor de construcţii rezidenţiale printr-o investiţie de 1 milion euro într-o linie de tâmplărie din aluminiu, compania fiind activă până acum pe zona de office, în execuţia de faţade şi pereţi cortină, potrivit unui comunicat al firmei.
„În cei aproape 20 ani de existenţă pe piaţă ne-am diferenţiat ca o companie preocupată de inovaţie şi dezvoltare continuă, pentru a răspunde standardelor ridicate de construcţie a clienţilor din piaţa de ‘office’. Ideea diversificării portofoliului cu soluţii rezidenţiale se află de mai mult timp pe lista noastră de obiective, iar pandemia a reprezentat o oportunitate de a o valorifica şi a accelera planurile de punere în practică. Viziunea noastră este să oferim valoare adăugată construcţiilor rezidenţiale, prin faţade cu o calitate şi un aspect premium, fără ca aceasta să presupună costuri mai ridicate pentru dezvoltator şi, în ultimă instanţă, pentru consumatorul final. Estimăm că în primul an de la lansare vom avea vânzări în valoare de aproximativ 1 milion de euro”, a declarat Răzvan Popa, Director Executiv Alusystem.
Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 112,5 milioane lei, în scădere cu 24%, şi un profit de 6 milioane lei, de trei ori mai mare decât în 2019, având 127 de angajaţi, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanţe.