Criza generată de pandemia de COVID-19 a forţat multe companii să-şi regândească businessul pentru a putea supravieţui momentului, potrivit lui Bogdan Piţigoi, proprietarul grupului Tester cu afaceri în sectorul auto, imobiliar şi logistic.
"În momentul crizei a trebuit să ne suflecăm mănecile, să luăm o foaie albă de hârtie şi să ne reinventăm businessul, să facem astfel încât să menţinem continuitatea activităţii", a spus Bogdan Pitigoi, proprietar Tester Group, în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.
Alte declaraţii:
♦ Am avut trei etape- în primele două săptămâni am avut etapa care a vizat securitatea sanitară, în cea de-a doua etapă ne-am securizat cash flow-ul, principala preocupare a fost să ne onorăm toate plăţile pentru că ne-am dat seama că este foarte important să nu întrerupem circulaţia fondurilor, iar a treia etapă a fost cea de reinventare şi de inovare.
♦ Nu am intrerupt activitatea firmei deloc. La service am pornit la inceputul lui aprilie de la 15%, iar astazi suntem la 85%. La vânzări am pornit de la 10%, iar la o lună după suntem la 20%.
♦ La închirieri de birouri, toate clădirile au fost la dispoziţia partenerilor noştri de business.