Constructii & Imobiliare

Calea Victoriei, cea mai reprezentativă arteră comercială a Bucureştiului, poate atrage investiţii de peste 300 mil. euro în următorii ani. Dezvoltatorii vor să construiască şapte clădiri noi de birouri şi şase hoteluri

Calea Victoriei, cea mai reprezentativă arteră comercială a Bucureştiului, poate atrage investiţii de peste 300 mil. euro în următorii ani. Dezvoltatorii vor să construiască şapte clădiri noi de birouri şi şase hoteluri

Mihnea Şerbănescu, general manager, Cushman & Wakefield Echinox

Autor: Cristina Bellu

29.07.2020, 12:10 1024

Calea Victoriei, cea mai reprezentativă arteră comercială a Bucureştiului, cu o lungime de 2,8 kilometri, situată între Piaţa Victoriei şi Piaţa Naţiunile Unite, va continua să se dezvolte ca pol de birouri şi hotelier în următorii ani, planurile dezvoltatorilor vizând realizarea a şapte clădiri noi de birouri şi şase hoteluri în urma unor investiţii care pot depăşi pragul de 300 de milioane de euro, potrivit unei analize a companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Astfel, noile clădiri de birouri vor avea o suprafaţă închiriabilă de peste 100.000 de metri pătraţi, iar hotelurile ar urma să suplimenteze oferta cu peste 700 de camere cotate la patru şi cinci stele.

„Calea Victoriei este o arteră în jurul căreia poate fi repornită construcţia Bucureştiului, în condiţiile în care zona cuprinde o serie dintre cele mai importante bijuterii arhitecturale româneşti, care trebuie conservate şi puse în valoare, dar şi o sumedenie de imobile lăsate în paragină care necesită investiţii substanţiale în consolidare sau redezvoltare. Ne bucură să vedem un număr tot mai ridicat de dezvoltatori dornici să concretizeze potenţialul zonei, investind atât în renovarea unor clădiri istorice, cât şi în imobile noi care se încadrează în specificul arhitectural”, transmite Mihnea Şerbănescu, general manager în cadrul Cushman & Wakefield Echinox.

În prezent, în zona Calea Victoriei sunt localizate 12 clădiri de birouri cu o suprafaţă închiriabilă de circa 55.000 de metri pătraţi, reprezentând mai puţin de 2% din stocul modern al Capitalei. În ceea ce priveşte oferta hotelieră, zona este cea mai dezvoltată din Bucureşti, beneficiind în prezent de peste 2.000 de camere în hoteluri cotate la patru şi cinci stele, reprezentând circa 30% din capacitatea de cazare a Capitalei pe acest segment.

Datele Cushman & Wakefield Echinox indică drept cele mai avansate proiecte din zonă hotelul Autograph by Marriott Old Town, care va dispune de 214 camere, respectiv proiectele de birouri Millo Offices, Tandem Offices şi Dacia One, având o suprafaţă închiriabilă de circa 40.000 de metri pătraţi.

”Având o masă critică de spaţii de birouri şi facilităţi de cazare moderne şi beneficiind de o varietate de atracţii gastronomice şi culturale, Calea Victoriei poate redeveni o destinaţie turistică şi de afaceri de top la nivel european”, completează Mihnea Şerbănescu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO