Constructii & Imobiliare

Conferinţa ZF Birouri & Rezidenţial 2020. Ana Maria Nemţanu, Director of Sales & Marketing, Gran Via: Imediat după lockdown a fost un val de vânzări, de închideri şi de tranzacţii

Conferinţa ZF Birouri & Rezidenţial 2020. Ana Maria Nemţanu, Director of Sales & Marketing, Gran Via: Imediat după lockdown a fost un val de vânzări, de închideri şi de tranzacţii

Autor: Ramona Cornea

24.09.2020, 10:32 165

Ana Maria Nemţanu, Director of Sales & Marketing, Gran Via, afirmă că, imediat după perioada de lockdown din timpul stării de urgenţă, a fost un val de vânzări, de închideri şi de tranzacţii în cadrul companiei.

”Ulterior perioadei de lockdown, noi am continuat. Nu am făcut tururi virtuale, nu sunt eficiente din punctul nostru de vedere. Am avut mulţi clienţi care au aşteptat să iasă din izolare. Imediat după lockdown, a fost un val de vânzări, de închideri şi de tranzacţii. A fost şi este un an stabil, din punctul nostru de vedere”, a declarat Ana Maria Nemţanu în cadrul conferinţei ZF Birouri & Rezidenţial 2020.

Ce a mai declarat Ana Maria Nemţanu în cadrul conferinţei:

·       În Gran Via Park urmează să lansăm ultima fază a proiectului. Construcţia a început deja.

·       Contează foarte mult calitatea proiectului, nu mai este suficient să arunci un bloc undeva pe o stradă, este nevoie de facilităţi, de infrastructură. Depinde de credibilitea dezvoltatorului, de prezenţa lui în proiect. Şi work from home contează acum.

·       Noi avem planuri de dezvoltare şi pentru alte proiecte.

·       În principal, este nevoie de locuire. Necesitatea unei locuinţe este în continuare ridicată, de aici porneşte stabilitatea pieţei.

·       În proiectul din Aviaţiei foarte mulţi dintre clienţii care au cumpărat apartament cu 3 camere l-au cumpărat pentru a folosi al doilea dormitor ca birou, nu pentru că au copil.

·       Avem un număr considerabil de clienţi din domeniul IT care sunt autonomi de dinainte de această criză şi ei nu au cerut astfel de funcţionalităţi, adică o zonă de birou. Se vede foarte mult diferenţa dintre clienţi – cei din segmentul premium au nevoie de a îşi amenaja astfel de spaţii acasă, cei din celelalte categorii lucrează mai mult din birouri, nu îşi doresc să lucreze de acasă.

·       Pentru cei care au copii, este foarte complicat să lucreze de acasă când copiii stau acasă şi învaţă online.Oamenii vor să se întoarcă la birouri, pentru sănătatea mentală a oamenilor nu este foarte benefic. Spaţiul de locuit trebuie să fie pentru locuit, iar cel de muncă să rămână pentru muncă.

 
AFACERI DE LA ZERO