Drumul Naţional 6 (Bucureşti-Alexandria-Craiova-Timişoara) este considerat a fi unul dintre cele mai aglomerate din ţară, cu valori de peste 16.000 de autovehicule la fiecare 24 de ore dar şi unul dintre cele mai periculoase din cauza accidentelor dese care au loc pe acesta. Cu toate acestea, Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi (CNADNR) încearcă de trei ani să construiască o centură ocolitoare a oraşului Mihăileşti (jud. Giurgiu), unde se face trecerea de la patru la două benzi. În acea zonă, pe sensul către Alexandria, traficul se blochează în fiecare început şi sfârşit de weekend din cauza cozilor lungi de kilometri.
Proiectul iniţial pentru construcţia centurii ocolitoare a fost semnat, potrivit CNADNR, în data de 3 aprilie 2012 cu firma Contrat Ingineria y Obras şi reziliat de Compania de Drumuri în data de 12 octombrie 2012. Proiectul evaluat la 33,4 mil. lei fără TVA, din care aproape 28,4 mil. lei de la Uniunea Europeană prin FEDR, iar diferenţa de 5 mil. lei de la Guvernul României viza construcţia unui drum de 3,18 km care să ocolească oraşul Mihăileşti.
Miza acestei centuri o reprezintă creşterea vitezei de deplasare a maşinilor de la 24,3 km/h în prezent la 85 km/h, pe lângă reducerea poluării aerului şi a poluării fonice.
„În data de 30.04.2013, CNADNR SA a publicat anunţul de participare privind procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor Variantei de Ocolire Mihăileşti (relicitare), iar în data de 29.12.2014 procedura de atribuire a fost anulată, deoarece toate ofertele au fost declarate inacceptabile/neconforme. Drept urmare, CNADNR SA a procedat la actualizarea documentaţiei necesară în vederea lansării procedurii de atribuire a contractului de execuţie lucrări "Construcţia Variantei de Ocolire Mihăileşti - Relicitare"”, au spus reprezentanţii Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi. Potrivit acestora, proiectul "Construcţia Variantei de Ocolire Mihăileşti - Relicitare" se regăseşte pe lista proiectelor cuprinse în MPGT a se realiza în exerciţiul financiar 2014 - 2015. Până la data prezentei, nu a fost publicat anunţul de participare aferent procedurii de atribuire urmând a se derula în perioada următoare. Durata de execuţie a lucrărilor este de 365 de zile de la data Ordinului de începere.
Cu toate că potrivit datelor CNADNR SA, pe tronsonul Bucureşti - Ghimpaţi al DN 6 circulă peste 16.000 de maşini pe zi, fiind unul dintre cele mai aglomerate drumuri din ţară, nu exită în acest moment un plan concret de extindere la două benzi pe sens, sau măcar la o bandă şi jumătate (după modelul DN 2) pentru a fluidiza traficul.
În Masterplanul general de Transport este prevăzut un drum expres de 195 km pe ruta Bucureşti-Ghimpaţi, Alexandria, Roşiori, Drăgăneşti, Caracal, Craiova, ce ar costa 764 mil. euro fără TVA. Pe această rută ar putea circula până la 25.000 de maşini pe zi potrivit masterplanului. Pe de altă parte, nu este fixat niciun termen-limită pentru construcţia acestui drum