Constructii & Imobiliare

Dezvoltatorii imobiliari au în plan să pună pe harta mallurilor din România încă 250.000 mp în 2019. „Capitalul sud-african, prin NEPI Rockcastle şi Prime Kapital, va domina piaţa în acest an”

Centrul comercial Festival Shopping Center din Sibiu va avea o suprafaţă de 42.000 metri pătraţi şi presupune o investiţie de 70 de milioane de euro

Centrul comercial Festival Shopping Center din Sibiu va avea o suprafaţă de 42.000 metri pătraţi şi presupune o investiţie de 70 de milioane de euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu

07.01.2019, 00:08 2924

♦ În total, în 2018, au fost livraţi puţin peste 100.000 de metri pătraţi, în patru proiecte noi şi două extinderi ale unora existente.

Dezvoltatorii imobiliari au în plan să pună pe harta mallurilor din România încă 250.000 mp până la sfârşitul lui 2019. Doar trei proiecte complet noi ar trebui să fie gata anul acesta, la Sibiu, la Târgu-Mureş şi la Baloteşti (judeţul Ilfov), aceasta din urmă fiind singura localitate de mici dimensiuni în care se livrează un proiect comercial în 2019.

„Aproape 60% din spaţiile moderne de retail programate spre livrare în 2019 reprezintă extensii ale centrelor existente şi, cu excepţia a două extinderi, totalizând 22.500 de metri pătraţi – Veranda Mall şi Colosseum Retail Park, investiţiile merg în oraşe secundare şi terţiare”, spune Mariana Stamate, head of property management în cadrul companiei de consultanţă imobiliară JLL România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO