Constructii & Imobiliare

Dezvoltatorul Iulius, deţinut de Iulian Dascălu, a dat startul proiectului de retail Family Market destinat producătorilor şi antreprenorilor din Miroslava (jud. Iaşi). Investiţia ajunge la 7 mil. euro

Dezvoltatorul Iulius, deţinut de Iulian Dascălu, a dat startul proiectului de retail Family Market destinat producătorilor şi antreprenorilor din Miroslava (jud. Iaşi). Investiţia ajunge la 7 mil. euro

Autor: Cristina Bellu

22.03.2021, 13:05 698

Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, deţinut de Iulian Dascălu, a început construcţia primului Family Market, în comuna Miroslava din judeţul Iaşi, o investiţie de 7 milioane de euro într-un proiect care cuprinde 7.700 de metri pătraţi spaţii de retail destinate producătorilor şi antreprenorilor locali.

„Am demarat lucrările de construcţie a primului Family Market, un format de retail de dimensiuni mai mici, care concentrează servicii necesare zilnic, personalizate pe nevoile locuitorilor. Este răspunsul IULIUS pentru susţinerea dezvoltării urbane dincolo de graniţele strict administrative ale oraşului, în zone satelit ale acestuia. Concret, ducem o parte din oraş în mijlocul comunităţilor cu ritm accelerat de creştere, prin servicii şi facilităţi inexistente în prezent, pentru a converti timpul petrecut în maşină în timp petrecut cu familia”, explică Radu Pârlea, Manager Family Market.

Family Market Miroslava prevede dezvoltarea unei clădiri ce va găzdui la parter spaţii de retail. Suprafaţa închiriabilă va fi de aproximativ 6.600 metri pătraţi, şi va integra un supermarket şi un mix de servicii şi produse personalizat pe nevoile locuitorilor, transmise inclusiv direct, prin platforma online www.family-market.ro. Printre propuneri se numără carmangerie, brutărie, băcănie, cofetărie, coffee shop, produse naturiste, farmacie, croitorie şi curăţătorie, coafor, barber shop, articole de grădină, pet-shop, articole casă&fashion, servicii medicale, agenţie bancară, florărie şi altele.

Proiectul include şi un parc cu o suprafaţă de 4.200 metri pătraţi. În plus, vor fi realizate 137 locuri de parcare, dar şi lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente şi reamenajarea staţiei de transport în comun din zonă.

Tot în această primăvară vor începe lucrările şi pentru cel de-al doilea Family Market, în cartierul Bucium din Iaşi. Acesta va fi integrat într-un proiect rezidenţial ce aparţine altei companii, ce nu face parte din grupul Iulius. Proiectul avea aproximativ 8.000 metri pătraţi suprafaţă închiriabilă pentru supermarket şi servicii şi reprezintă o investiţie de 9 milioane de euro.

Ca parte a proiectului vor fi create peste 5.000 mp de spaţii verzi, alei de acces şi de promenadă, precum şi 188 de locuri de parcare.

Pentru ambele proiecte, lucrările vor fi finalizate în ultimul trimestru din 2021, arată datele transmise de reprezentanţii companiei.

Grupul Iulius deţine proiectele mixte Palas din Iaşi şi Iulius Town din Timişoara, dar şi mallurile sub brandul Iulius din Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava şi câteva clădiri de birouri. Din 2017, Iulian Dascălu împarte reţeaua Iulius Mall şi proiectul Iulius Town cu fondul Atterbury Europe.

Proprietăţile de retail din grupul Iulius, deţinut de Iulian Dascălu, au generat în 2019 o cifră de afaceri cumulată de 453 de milioane de lei, în creştere cu 14% comparativ cu anul precedent, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor furnizate de reprezentanţii Iulius Group. Profitul total al mallurilor din grup a fost de 99 de milioane de lei în 2019. Cu un an în urmă ajunsese la 422 de milioane de lei.

AFACERI DE LA ZERO