Constructii & Imobiliare

Familia Puşcaş estimează 3 milioane de vizitatori în primul an de funcţionare al centrului comercial de pe fosta fabrică de bere Ursus din Cluj. Galerie FOTO

Iată cum arată centrul comercial

Iată cum arată centrul comercial

Autor: Laurentiu Cotu

07.04.2017, 16:22 1916

Centrul comercial din cadrul proiectul Platinia, o investiţie de peste 25 mil. euro ce cuprinde o galerie comercială, un aparthotel şi un proiect rezidenţial dezvoltate de omul de afaceri Vasile Puşcaş pe terenul fostei fabrici de bere Ursus din Cluj-Napoca, mizează în primul an de funcţionare pe 3 milioane de vizitatori. Pla­tinia Shopping Cen­ter se va deschide sâmbătă, având ca principale ancore retailerii Mega Image, care intră pe piaţa din Cluj cu un magazin de aproximativ 1.000 mp şi H&M, cu un magazin de circa 2.000 mp.

Pla­tinia Shopping Cen­ter este amplasat la parterul şi la meza­ninul ansamblului Platinia, având o suprafaţă utilă de apro­xima­tiv 13.000 mp şi o suprafaţă închiriabilă de 11.000 mp, care va găzdui circa 50 de retaileri. În Cluj-Napoca mai sunt opera­ţio­nale centrele comerciale Vivo! (fostul Polus Center) şi Iulius Mall.

’’Ne bucurăm să anunţăm deschiderea oficială a celui mai nou centru comercial din România, după o investiţie de peste 25 de milioane de euro în proiectul Platinia, ce cuprinde alături de galeria comercială şi un ansamblu rezidenţial, ocupat în totalitate, şi un aparthotel. Estimăm că în primul an 3 milioane de vizitatori îşi vor face cumpărăturile în cadrul Platinia Shopping Center’’, a declarat Vasile Puşcaş, dezvoltatorul acestui proiect imobiliar de mix development. Până în prezent, aproximativ 80% din suprafaţa disponibilă pentru închiriere în Pla­tinia Shopping Cen­ter a fost acoperită.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO