Constructii & Imobiliare

Forte Partners, unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari români, pune pe piaţă o soluţie digitală pentru managementul resurselor clădirilor de birouri

Forte Partners, unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari români, pune pe piaţă o soluţie digitală pentru managementul resurselor clădirilor de birouri

Geo Mărgescu, CEO şi Co-fondator Forte Partners

Autor: Cristina Bellu

14.04.2021, 12:48 258

Forte Partners, unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari români, controlat de fraţii Jabra şi Geo Mărgescu, lansează pe piaţă o soluţie digitală pentru gestionarea resurselor clădirilor de birouri, în contextul în care tot mai multe companii decid să implementeze modelul de lucru hibrid pe termen lung.

Proiectul a fost dezvoltat în parteneriat cu compania clujeană Parking Spotter, care deţine aplicatia prin care soferii pot gasi locurile de parcare disponibile din oras, şi înglobează funcţii ce răspund noilor nevoi identificate pe segmentul de birouri, după un an în care modul tradiţional de lucru a fost complet regândit.

„Anul 2020 ne-a pus pe mulţi dintre noi în poziţia de a inova. Peste noapte am fost nevoiţi să ne schimbăm percepţia asupra clădirilor de birouri, asupra modului de lucru, dar şi a timpului petrecut în spaţiul destinat biroului. Astfel s-a conturat nevoia de a dezvolta această aplicaţie”, spune Geo Mărgescu, CEO şi Co-fondator Forte Partners.

Aplicaţia permite interacţiunea complet digitalizată cu toate resursele unei clădiri de birouri, respectiv parcare, control acces, biroul de rezervări, managementul utilizatorilor clădirii, etc. printr-o aplicaţie end-to-end accesibilă pe telefon.

Toate resursele unei clădiri de birouri vor fi astfel folosite în mod sustenabil şi eficient, urmând principiile economiei la comun – resurse la comun (shared economy - shared resources), ceea ce se va traduce pentru chiriaşii clădirilor de birouri în costuri reduse pe mai multe paliere.

Totodată, prin intermediul aplicaţiei se poate asigura şi monitoriza în permanenţă numărul optim de persoane permis în condiţiile actuale de pandemie, cu respectarea regulilor de distanţare fizică în interior şi limitarea accesului la numărul maximum de persoane permis.

„Pentru marea majoritate a clienţilor noştri, dar şi pentru întreaga economie globală, modelul de lucru hibrid a devenit o certitudine pe termen mediu. În cazul clădirilor dezvoltate de Forte Partners, anticipăm că activitatea din afara sediului principal, fie că se desfăşoară de acasă sau dintr-un sediu secundar, va continua în proporţie de 20-30%. Părăsim astfel tiparul programului 9.00 - 17.00, cu toţi angajaţii la birou în acelaşi timp, şi ne pregătim pentru scenarii disruptive şi inovative care să aducă în centrul lor individul, iar toate celelalte resurse să lucreze pentru el, în funcţie de nevoile administrative imediate”, adaugă Geo Mărgescu.

Pentru început, aplicaţia va fi disponibilă companiilor care ocupă birouri în clădirile dezvoltate de Forte Partners - Tandem, Millo şi U Center. Ulterior, ea va fi disponibilă pentru implementare şi în alte proiecte de birouri din Bucureşti şi din ţară.

Dezvoltatorii speră să construiască astfel la nivel naţional un eco-sistem reprezentativ pentru eficienţa şi sustenabilitatea întregii industrii imobiliare din România.

„Dezvoltarea aplicaţiei Parking Spotter în soluţia extinsă SpotUS.Space oferă o platformă de Smart Digital Office ce aduce o interacţiune complet digitalizată cu toate resursele unei clădiri de birouri: parcare, control acces, biroul de rezervări, managementul utilizatorilor clădirii, într-o aplicaţie end-to-end chiar pe telefonul tău”, spune Ovidiu Ciurte, Product Owner, Parking Spotter.

AFACERI DE LA ZERO