Constructii & Imobiliare

Hornbach, al doilea an consecutiv de creştere organică. Nemţii au bifat vânzări mai mari cu 9%

Hornbach a adoptat o politică de expansiune lentă în România, unde a venit cu un concept de magazin în format mare.

Hornbach a adoptat o politică de expansiune lentă în România, unde a venit cu un concept de magazin în format mare.

Autor: Ioan Dornescu

17.06.2015, 00:08 669

Grupul german are vânzări de aproape 100 de milioane de lei per magazin, printre cele mai ridicate din bricolaj. Un magazin Hornbach are 22.000 mp.

Afacerile retailerului de bricolaj Horn­bach, care are cinci magazine în Ro­mâ­nia, au crescut cu 9% anul trecut, de la 440 milioane de lei la 479 milioane de lei (108 milioane euro), potrivit datelor raportate la Finanţe. Compania Hornbach Centrala şi-a redus piederile cu 70% anul trecut, la 4,3 milioane lei (aproape 1 milion de euro), şi a încheiat anul cu un număr mediu de aproximativ 650 de angajaţi.

Rulajul retailerului a crescut constant în ultimii cinci ani, la finele lui 2013 fiind atinsă borna de 100 mi­li­oa­ne de euro. Perioada 2013-2014 a generat o creş­tere organică a rulajului, în condiţiile în care ultimul ma­gazin al companiei şi-a deschis porţile acum trei ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO