Constructii & Imobiliare

Producătorul de materiale de construcţii Joris Ide nu mizează pe o creştere a exporturilor. „Ne este greu să intrăm în ţări noi”

Adrian Porfir, manager pentru Europa de Sud-Est în cadrul Joris Ide: „Scăderea cifrei de afaceri a fost voluntară, deoarece ne-am diminuat producţia de ţiglă metalică, după ce am constatat că nu era profitabilă. Astfel, ne-am reorganizat intern şi vrem să punem mai mult accent pe profitabilitate”

Adrian Porfir, manager pentru Europa de Sud-Est în cadrul Joris Ide: „Scăderea cifrei de afaceri a fost voluntară, deoarece ne-am diminuat producţia de ţiglă metalică, după ce am constatat că nu era profitabilă. Astfel, ne-am reorganizat intern şi vrem să punem mai mult accent pe profitabilitate”

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.05.2018, 00:06 335

Divizia locală a producătorului de materiale de construcţii Joris Ide, parte a grupului Kingspan, a obţinut anul trecut peste 40% din venituri din vânzările la export.

Astfel, din cifra de afaceri de 127 de milioane de lei, pe care a realizat-o în 2017, circa 55 de milioane de lei au reprezentat banii obţinuţi din exporturi, potrivit datelor transmise de companie. Totuşi, valoarea exporturilor a fost în scădere faţă de anul anterior, iar pentru 2018 compania estimează încă o scădere a vânzărilor în străinătate.

„Există concurenţă neloială, atât pe piaţa locală, cât şi pe pieţele externe, astfel că ne este destul de greu să pătrun­dem cu produsele noastre în ţări noi. Momentan, exportăm în ţările din ju­rul nostru, precum Serbia, Ungaria, U­craina, Croaţia, Slovacia, Muntene­gru, Bosnia, Albania. Produsele noastre sunt sensibile la costurile de transport, aşa că ne limităm la aria aceasta în care suntem deja prezenţi”, spune Adrian Porfir, manager pentru Europa de sud-est în cadrul Joris Ide.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO