Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă de pe plan local, a avut în primele şase luni ale anului 2019 o cifră de afaceri de 123,2 milioane de lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent. Creşterea a fost determinată şi de extinderea reţelei naţionale de magazine. În 2018, Lemet a raportat o cifră de afaceri de 142 de milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Compania a deschis în luna mai un magazin de 5.000 mp în Ploieşi, iar în pe 1 iulie compania a relocat magazinele din Constanţa şi din Botoşani. Showroomul din Constanţa se întinde pe o suprafaţă de 2.000 mp, iar cel din Botoşani pe 700 mp.
„Am analizat cererea de pe piaţa locală, împreună cu o serie de mulţi alţi factori şi am hotărât să relocăm magazinele LEMS din aceste două oraşe: Constanţa şi Botoşani. Considerăm că un showroom oferă o experienţă diferită, directă, cu produsele noastre, faţă de interfaţa site-ului, când clienţii îl accesează pentru a căuta ceva care să fie pe placul lor. (...) Plănuim cu responsabilitate extinderea reţelei de magazine pe tot teritoriul ţării”, a declarat Alexandru Rizea, director general Lemet.