Cryptobusiness

Platforma de tranzacţionare Crypto.com pariază pe fanii sportului din toată lumea pentru a ajunge la 1 miliard de utilizatori. De la o reclamă la Super Bowl şi până la redenumirea celebrului Staples Center din Los Angeles

Platforma de tranzacţionare Crypto.com pariază pe fanii...

Autor: Alex Ciutacu

14.02.2022, 16:39 163

Companiile din spaţiul crypto încep să toarne din ce în ce mai mulţi bani în contracte de publicitate legate de lumea sportului, în contextul în care încearcă să se folosească de fanii activităţilor sportive din toată lumea pentru a ajunge la cât mai mulţi utilizatori.

Cele mai curajoase mutări au fost făcute până acum de platforma de tranzacţionare Crypto.com şi includ diferite campanii, de la o reclamă publicitară derulată în timpul evenimentului Super Bowl şi până la deal-ul de 700 de milioane de dolari semnat în 2021, prin care celebrul Staples Center din Los Angeles a devenit Crypto.com Arena, potrivit Reuters.

Compania din Singapore care operează Crypto.com nu era atât de vizibilă în urmă cu un an, cel puţin nu în afara sferei crypto. Acum, platforma s-a numărat printre brandurile brandurile care au cumpărat reclamă în timpul evenimentului sportiv Super Bowl, alături de branduri arhicunoscute precum Budweiser, GM sau Pringles.

Trebuie menţionat că şi alte platforme de tranzacţionare au plasat conţinut publicitar în timpul evenimentului de duminică, precum FTX, Bitbuy şi eToro. Totuşi, pentru Crypto.com acesta e doar cel mai recent efort dintr-o serie lungă de pariuri menite să popularizeze platforma la nivel global.

Anul trecut, Crypto.com a lansat o campanie de advertising de 100 de milioane de dolari în 20 de ţări, cu actorul Matt Damon în rolul principal. Tot în 2021, compania a încheiat contracte de sponsorizare cu echipa Philadelphia 76ers, cu campionatul UFC (Ultmate Fighting Championship) şi cu Formula 1.

Mai mult, compania a plătit 700 de milioane de dolari pentru ca în următorii 20 de ani celebrul Staples Center să se numească Crypto.com Arena.

Crypto.com este un brand apărut în urmă cu şase ani, controlat de un grup global de entităţi care operează sub numele Foris DAX. Informaţiile financiare ale grupului nu sunt publice în întregime, iar Crypto.com nu a dezvăluit cine sunt investitorii din spate, ci doar că printre aceştia nu se numără susţinători de pe Wall Street.

Fondat în 2016 de antreprenori din Hong Kong, Crypto.com este al şaselea cel mai mare exchange de criptomonede din lume, în funcţie de volumele zilnice, potrivit CryptoCompare. Platforma are peste 10 milioane de utilizatori, însă vrea să ajungă la 1 miliard şi să devină unul dintre cele mai mari branduri din lume, după cum a anunţat CEO-ul Kris Marszalek.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO