Cryptobusiness

Singapore vrea să limiteze reclamele industriei crypto şi pregăteşte o legislaţie pentru a reduce riscurile la care sunt expuşi investitorii începători

Singapore vrea să limiteze reclamele industriei crypto...

Autor: Alex Ciutacu

17.01.2022, 13:25 258

Autoritatea de supraveghere financiară din Singapore le-a transmis companiilor din industria criptomonedelor să nu mai lanseze reclame către publicul larg, în contextul în care oraşul-stat vrea să reducă riscurile la care se expun investitorii începători într-o piaţă extrem de volatilă, potrivit Bloomberg.

Furnizorii de servicii crypto ar trebui să îşi promoveze activităţile doar pe propriile platforme şi aplicaţii mobile, precum şi pe conturile oficiale de pe reţelele de socializare, au transmis autorităţile din Singapore, luni, într-o declaraţie de presă.

Noile norme referitoare la reclamele cu criptomonede vor acoperi o gamă largă de businessuri, de la bănci la furnizori de servicii de plăţi, respectiv platforme de exchange crypto.

Autorităţile din Singapore au observat că „anumiţi furnizori de servicii bazate pe monede digitale îşi promovează în mod activ serviciile prin reclame online şi reclame fizice”.

Principala problemă a autorităţilor ţine de modul în care valul de reclame care promovează criptomonede ar putea alimenta trendul speculativ, afectând investitorii aflaţi la început de drum care încă nu înţeleg în totalitate riscurile.

Singapore vrea să se remarce drept un loc deschis pentru businessurile crypto, însă încearcă să pună în echilibru beneficiile inovaţiei financiare cu riscurile la care se supun investitorii de retail într-o piaţă marcată de volatiltate violentă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO