Ediţia a treia a Deloitte Best Managed Companies Romania a reunit peste 100 de companii antreprenoriale, care au urmărit obţinerea certificării sau recertificării „Best Managed”.
În etapa a doua, cea a atelierului de lucru şi a workshop-urilor, au intrat 30 de firme româneşti, care au o cifră de afaceri cumulată de peste 3,5 mld. de euro şi 9.200 de angajaţi.
„La această ediţie am avut peste 100 de companii antreprenoriale, 30 de firme au intrat în faza atelierului de lucru şi a workshop-urilor, dintre acestea şase au primit certificarea Best managed Companies, iar alte 14, participante la prima sau a doua ediţie au fost recertificate. În total aceste 30 de companii au o cifră de afaceri cumulată de peste 3,5 mld. de euro şi peste 9.200 de angajaţi. Desfăşurarea de forţe necesară pentru derularea workshop-urilor a fost şi în acest an impresionantă, cu peste 100 de reprezentanţi ai companiilor care au participat, 41 de facilitatori din Deloitte, Banca Transilvania, Black Sea Trade and Development Bank, şi care au petrecut sute de ore în workshop-uri şi interviuri. Vorbim de interviurile din faza de recertificare”, a spus Andrei Burz-Pînzaru, Partener, Deloitte, liderul Deloitte Private în România.
În cele din urmă, au fost certificate şase noi companii, Agexim Transport & Logistics, Christian Tour, Compexit Grup, Irum, Perla Harghitei, Temad Co, iar alte 14 au fost recertificate.
Certificările au fost decernate în cadrul Galei Deloitte Best Managed Companies România, Ediţia a III-a, organizate miercuri, 12 februarie, de către Deloitte cu sprijinul media al Ziarului Financiar. Numele companiilor certificate au fost anunţate de facilitatorii atelierelor de lucru, Deloitte şi Banca Transilvania.
„Nu ierarhizăm participanţii la program unul faţă de celălalt. E mai degrabă un exerciţiu, o facilitare de către noi a unui exerciţiu bine structurat de introspecţie, de autoanaliză, a modului în care firmele sunt organizate, raportate la un standard obiectiv, structurat, inspirat din bune practici internaţionale şi organizat în patru piloni”, a continuat Andrei Burz-Pînzaru.
Programul a debutat în România în anul 2022 şi analizează companiile prin prisma aspectelor de strategie; resurse şi inovaţie; cultură şi angajament; guvernanţă şi aspecte financiare ale companiilor analizate. Totodată, pentru a fi eligile companiile trebuie să fie fondate în România sau să aibă acţionari majoritari din ţara noastră.
„Acest program operează în România de trei ani, iar la nivel global de peste 30 de ani şi oferă antreprenoriatului din toată lumea nişte obiective legate de bunele practici în materia conducerii afacerilor. Programul continuă să crească şi să se dezvolte. Şi când spun să crească, nu mă refer doar la faptul că se adaugă parteneri noi în program sau firme noi participante, ci şi la faptul că mulţi, aşa cum veţi vedea, dintre cei care au participat la ediţiile anterioare, au revenit. Unii au revenit, nu luaseră certificarea în ediţiile precedente, au luat-o acum, dar foarte multe cazuri de societăţi care au ales să vină la recertificare”.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE