Andreea Pleşea, cofondator şi chief customer success officer la Druid AI: Platforma este deschisă. Este ca un hub de AI, care poate încorpora noile inovaţii care vor apărea.
Concentrarea pe un singur client este o greşeală a start-up-urilor, este părerea lui Ştefan Morcov, CEO, Hermix, o platformă de analiză pentru achiziţii publice. În opinia sa, este important ca o companie la început de drum să se concentreze pe produs şi pe mai mulţi clienţi, a spus el la conferinţa Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală.
„Ca sfat pentru start-up-uri, probabil că ar fi evitarea concentrării pe un singur client foarte mare, deşi e foarte tentant, ca la toată lumea. Concentrarea pe produs şi pe mulţi clienţi aş zice că este o cheie. Eu cred foarte mult în complexitate şi abordarea strategică este pasiunea mea“, a spus Ştefan Morcov.
Deloitte România a organizat vineri o conferinţă dedicată programului Technology Fast 50 Europa Centrală, cu sprijinul Google Cloud, partener de tehnologie la nivel regional, Toronto Business Development Center ca partener local şi Ziarul Financiar ca partener media. Trei companii din România au intrat în topul celor 50 de companii din tehnologie cu cea mai rapidă creştere din regiune. Deloitte a mai acordat o serie de premii speciale, printre care şi CETech Rocketship. Câştigătorii acestei categorii sunt aleşi din rândul tuturor companiilor înscrise în competiţie, în urma unei evaluări efectuate de echipe comune Google Cloud şi Deloitte, care se concentrează asupra soluţiilor ce pot fi implementate la scară largă. Druid AI şi Hermix au fost cele două companii din România care au primit distincţia amintită.
Ştefan Morcov, CEO, Hermix: Concentrarea pe produs şi pe mulţi clienţi aş zice că este o cheie.
„Practic, platforma Druid este o platformă agnostică de tehnologie. De la prima cărămidă pe care am pus-o în platformă, prima linie de cod pe care am scris-o, ne-am gândit să fie o platformă scalabilă, astfel încât, spre exemplu, când a apărut OpenAI, noi am fost unul dintre early adopters ai acestei tehnologii. Deci platforma este deschisă. Este ca un hub de AI, care poate încorpora noile inovaţii care vor apărea“, a spus Andreea Pleşea, cofondator şi Chief Customer Success Officer la Druid AI.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE