Arts & Design

Care sunt cele mai populare mărci pe Facebook

25 dec 2011 734 afişări de Paul Comşa
Din aceeaşi categorie
 Care sunt cele mai populare mărci pe Facebook

Locul 1: Coca-Cola
Numărul de "like"-uri: 36,45 milioane

Cele peste 36 milioane de fani în întreaga lume fac din Coca-Cola una din cele mai faimoase mărci din întreaga lume, fiind mai populară pe Facebook decât celebrităţi precum Beyonce sau Adam Sandler. Moderatorii paginii îi încurajează pe vizitatori să încarce imagini cu brăduleţi confecţionaţi din cutii de Coca-Cola, cu reclame de colecţie ale mărcii sau de la evenimentele organizate de companie în întreaga lume. Pagina Coca-Cola cuprinde şi un calendar al evenimentelor şi promoţiilor companiei, la care vizitatorii au posibilitatea de a se înscrie sau de a-şi anunţa participarea.

Locul 2: Walt Disney
Numărul de "like"-uri: 29,72 milioane

Deşi Walt Disney este foarte prezentă pe Facebook, cu nu mai puţin de 27 de pagini ale mărcii, pagina sa principală a adunat cele mai multe "like"-uri. Pe profilul său principal, Disney încarcă numeroase instantanee din filme şi desene animate care pot fi descărcate sau partajate de vizitatori.

Locul 3: MTV
Numărul de "like"-uri: 29,46 milioane

Canalul de televiziune american MTV este foarte popular în rândul tinerilor, fiind cunoscut mai ales pentru serialele "The Jersey Shore", "Real World" sau "Beavis and Butthead", precum şi pentru promovarea celor mai noi clipuri muzicale. MTV îşi păstrează "audienţa" pe Facebook prin încărcarea de poze cu celebrităţi din lumea muzicală şi de filmuleţe care prezintă cele mai noi emisiuni.

Locul 4: Starbucks
Numărul de "like"-uri: 26,5 milioane

Lanţul de cafenele Starbucks are o comunitate Facebook dinamică şi în plină expansiune, cu peste 140.000 de vizitatori folosind numele mărcii în postările de pe Facebook. Profilul Starbucks cuprinde aplicaţii prin care se pot trimite "cadouri virtuale" cu sigla Starbucks sau joculeţe precum "Mint Mocha Challenge" în care vizitatorii se pot angaja într-o "vânătoare de poze".

Locul 5: Red Bull
Numărul de "like"-uri: 24,2 milioane

Red Bull, cel mai popular energizant din lume, este foarte popular pe Facebook, cu o comunitate de fani de peste 24 milioane. Compania atrage numeroşi vizitatori prin postarea de bancuri, filmuleţe cu sporturi extreme şi notificări ale principalelor evenimente organizate de companie.

Locul 6: Converse
Numărul de "like"-uri: 20,77 milioane

Converse este mai populară pe Facebook decât marca principală a companiei-mamă Nike care are sub 6 milioane de fani. Converse îi atrage pe vizitatori prin postarea de fotografii ale pantofilor sport produşi de companie în ediţie limitată.

Locul 7: Victoria's Secret
Numărul de "like"-uri: 16,28 milioane

Deşi producătorul american de lenjerie intimă nu reuşeşte să atragă numeroşi spectatori în cadrul prezentărilor de modă, compania a avut un succes important pe Facebook după lansarea campaniei prin care a oferit 100.000 de felicitări în exclusivitate fanilor din reţeaua de socializare, la preţuri cuprinse între 10 şi 500 de dolari.