Ceasuri & Bijuterii

Good Life – şase locuri obligatorii în Bucureşti

02 iun 2011 5456 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Indexul locurilor şi produselor exclusiviste iubite de bon-viveuri şi connaiseuri, de la concept-store-uri, produse regale, restaurante de designer, boutique-uri şi spa-uri pe care orice turist trebuie să le vadă în Bucureşti.

Ciocolată cu tradiţie

Venchi, magazinul de ciocolată şi gelata de pe Calea Victoriei se laudă cu îngheţată italienească autentică. Astfel amatorii de gelata nu mai trebuie să meargă pâna la Roma pentru a-şi satisface "plăcerile vinovate" ci pot savura o îngheţată în timp ce se plimbă prin centrul Bucureştiului. Însă Venchi e mai ales renumit pentru specialităţile de ciocolată. Brandul are tradiţie în domeniu din 1878, când Silvano Venchi, un tânăr de 20 de ani şi-a deschis propriul laborator de cofetărie în Torino. În anul 2000, Pietro Cussino, un alt maestru cicolatier din regiunea Cuneo, s-a alăturat brandului Venchi. Astfel din 2003 Venchi produce peste 350 de specialităţi de ciocolată şi să nu uităm, îngheţată.

Cadoul perfect

My House este locul ideal pentru a cumpăra un cadou de casă nouă. Aici se "ntâlnesc cele mai mari case de lux din domeniul ãArt de la Table", furnizori ai caselor regale din "ntreaga lume: Herms, Rosenthal, Versace, Lalique, Christofle, Robbe&Berking, Moser şi cel mai recent - porţelanul de lux Limoges Haviland.

Produsele oferite de My House sunt obiecte decorative care poartă semnătura unor designeri renumiţi precum: Walter Gropius, Marcello Morandini, Gianni Versace, Hundertwasser, Marcel Wanders, Andy Warhol, AndrŽe Putman, Patricia Urquiola, RenŽ Lalique sau Zaha Hadid.

Printre acestea sunt servicii de masă, ceai şi cafea din porţelan fin, aurit sau platinat, pictat manual, seturi de tacâmuri din argint, statuete şi figurine din cristal suflat şi şlefuit manual, linia de bijuterii Lalique şi Christofle sau accesorii pentru bucătărie şi bar. Tot aici clienţii au şi posibilitatea de a personaliza obiectele cu o monogramă, un citat etc.

Garderoba excusivistă

Victoria 46 este cel mai mare magazin multibrand dedicat femeilor din Bucureşti, situat pe Calea Victoriei nr. 46. Magazinul prezintă colecţiile de haine şi accesorii semnate de case de modă precum Christian Dior, Balmain, Balenciaga, Lanvin, Jimmy Choo, Sergio Rossi, Alexander McQueen, Elie Saab, etc.

Varianta pentru bărbaţi a magazinului Victoria 46 este Victoria 46... Men.

Aici clienţii găsesc sub acelaşi acoperiş un mix al celor mai prestigioase branduri de lux pentru bărbaţi, precum: Yves Saint Laurent, Lanvin, Dior Homme, Givenchy, Alexander McQueen, Zilli, D&G, Corneliani, Balenciaga, Armani Collezioni etc.

Meniu două într-unul

Maiko se alătură curentului internaţional al restaurantelor ce adună sub acelaşi acoperiş cel puţin două tipuri de bucătărie. Deşi designul este pur japonez meniul e o sinergie dintre bucătăria niponă şi cea italiană. După aproape 3 ani de experienţă culinară, restaurantul Maiko oferă un meniu principal Japonez şi meniul Teppan care reuneşte preparate de vită, miel, raţă, peşte proaspăt, fructe de mare, alge marine şi legume. Din meniul de Sushi nu lipsesc Sashimi, Nigiri, Temaki, Chirasi, Maki şi Gunkan. Meniul Italian e realizat de chef-ul Matteo Bertolaso, care a lucrat în trecut "n Monte Carlo, la restaurantul Le Louis XV, Hotel de Paris. Bertolaso a gătit pentru Albert de Monaco, piloţii de formula 1 şi invitaţii premiilor Cannes.

Un restaurant cu aer mediteranean

Restaurantul Sangria e spectaculos datorită terasei sale interioare care vara devine o oază de lumină şi aer mediteranean. În ton cu ambianţa inspirată din Franţa, Italia, Spania, Grecia şI Maroc meniul e format din reţete mediteraneene bazate pe condimente, fructe de mare, peşte,

carne şi legume. Restaurantul este situat "n centrul oraşului, "ntre Piaţa Romană şi Bulevardul Iancu de Hunedoara. SanGria e împărţit în trei saloane: Salonul Patio - care pe timpul verii se transformă "n terasă interioară, Clubul Fiesta pentru aperitive şi Salonul Primera pentru "ntâlniri cu partenerii de afaceri.

Natura Spa

Centrul Natura Spa s-a deschis în septembrie 2007, cu misiunea declarată de a încerca să relaxeze populaţia capitalei prin tratamente naturiste, cu ingrediente naturale.

Natura Spa a dezvoltat astfel 3 divizii, pentru nevoile fiecărui bucureştean sau turist stresat: Spa wellness, care se orientează exclusiv pe relaxare şi are terapii specifice, de la exfolieri care pregătesc pielea şi o curăţă, împachetări cu diverse crme şi masaje până la diverse alte ritualuri de relaxare, Spa Contour orientat pe remodelare corporală şi Spa Beauty specializat pe tratamente de întreţinere - manichiură /pedichiură, cosmetică şi coafor.