După Afaceri

(P) Prima reclamă a lui Cheloo. Ce produs a ales artistul să promoveze?

12 iul 2022 297 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Când spui Pop Cola, spui gustul natural de nucă de cola şi extracte de plante, întipărit în amintirile veşnic prezente din copilăria timpurie, când aromele puternice ne scăldau papilele gustative. Pop Cola este o băutură premium, inspirată din perioada anilor 1980, cu iz de joc şi joacă, acei ani pe care îi retrăieşti odată ce deschizi fiecare doză.

Lansată pe piaţă în 2019, gama Pop Cola face parte din categoria premium+ şi este obţinută dintr-o reţetă proprie, marca Merlins Beverages.

Cheloo şi Irina Margareta Nistor sunt protagoniştii noii reclame Pop Cola. Apariţie în premieră!

Pop Cola este brandul care se bucură de o ascensiune fulminantă în piaţă, iar cea mai recentă colaborare sparge gheaţa. Artistul trupei Paraziţii, Cheloo, se alătură brandului Pop Cola, care capturează esenţa gustului vintage de cola şi declanşează un val de amintiri pe bune”!

Alături de juratul emisiunii iUmor se află celebra Irina Margareta Nistor, critic de film românesc, care s-a bucurat de cei mai frumoşi ani ai carierei sale începând cu 1980. Iată că la mai bine de 40 de ani distanţă,  Irina Margareta Nistor este exponentul unei campanii de succes, alături de artistul zilelor noastre, Cheloo.

Reclama în care cei doi sunt protagonişti ţinteşte consumatorii new-age şi duce în faţa tuturor o fărâmă de trecut şi reverberaţii cinematografice retro. Produsul se adresează publicului definit de atenţia pe care o acordă calităţii, receptiv şi atent cu ceea ce consumă.

Gustul timpului este livrat într-o doză concepută pentru consumatorul educat, care prezintă interes faţă de produsele premium accesibile. Băutura răcoritoare fără conservanţi, Pop Cola, bifează un nou succes, aducând la aceeaşi canapea” două generaţii diferite, într-o perioadă în care amintirea poate dăinui veşnic.

Singura reclamă a protagoniştilor Cheloo şi Irina Margareta Nistor consolidează brandul Pop Cola şi scoate tot mai mult la lumină valorile unei mărci puternice pe piaţă.