Style

Aveţi zece motive să citiţi această carte

29 iul 2011 130 afişări de Lucian Vasilescu
Din aceeaşi categorie
 Aveţi zece motive să citiţi această carte

În anul 1999, la vârsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh a vândut LinkEx­chan­ge, com­pa­nie prin­tre ai cărei mem­bri fon­datori se numără, către Microsoft, contra sumei de 265 de mili­oane de dolari. Apoi s-a ală­tu­rat celor de la Zappos, în calitate de consultant şi investitor, sfârşind prin a deveni CEO al acestei com­pa­nii. În această calitate a reuşit un lucru incredibil, Zappos izbutind să creas­că de la aproape nimic la vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari, iar în paralel a ajuns în topul revistei Fortune al "Celor mai bune com­pa­nii pentru care să lucrezi".

"Cum să livrezi fe­ricire" de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lecţia de Antre­pre­no­riat, un proiect al editurii Publica, sus­ţi­nut de UniCredit Ţiriac Bank şi promovat de revista Money Express. În "Cum să livrezi fericire", Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, începând cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkEx­change, Zappos şi multe altele. Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organi­zaţională foarte dife­rită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum efortul de a-i face fericiţi pe cei din jurul tău te poate face mult mai fericit şi pe tine.

Există, spune autorul, zece mo­tive pentru care această carte merită ci­­tită. Le veţi afla în Ziarul de Duminică.