Proprietarul unui lanţ de supermarketuri din Statele Unite ale Americii şi-a încurajat angajaţii să participe la un concurs intern în care să ghicească numele celor care vor fi concediaţi, scrie BUSINESS Magazin. A pus la bătaie şi un premiu pe măsură - 10 dolari.
William Ernst, în vârstă de 57 de ani, şi-a "câştigat" renumele de "şeful din iad", după ce a trimis o informare internă angajaţilor săi, prin care îi încuraja să participe la acest concurs inedit. Tot atunci, acesta le-a transmis că în magazine circulă mistery shoppers, avertizând casierii să fie extrem de conştiincioşi.
Misty Shelsky a lucrat pentru lanţul de supermarketuri ca şi casieră şi este unul dintre angajaţii care au ales de bunăvoie să-şi părăsească locul de muncă în semn de dispreţ faţă de comportamentulu şefului. Totuşi, în momentul în care a vrut să-şi depună dosarul de şomaj, Ernst s-a împotrivit, susţinând că aceasta nu este îndreptăţită să primească ajutorul, în condiţiile în care nu a fost concediată, ci şi-a dat demisia. Despre şeful de coşmar citiţi mai multe pe www.businessmagazin.ro.