Style

STIL de manager- Nina Borcilă

04 iun 2014 546 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie
În 2003, la întoarcerea în ţară după o perioadă îndelungată petrecută peste hotare, Nina Borcilă şi-a început cariera în România, în domeniul HORECA, cu deschiderea restaurantului Benihana. Următoarea provocare a fost lansarea faimosului Hard Rock Cafe, în 2008, iar trei ani mai târziu, Nina Borcilă a preluat departamentul de Food&Beverages al Ana Hotels Poiana Braşov şi Eforie Nord. AGO, restaurantul de lux deschis anul trecut în Herăstrău, reprezintă cea mai nouă coordonată pe harta carierei managerului.

- Un obiect care mă reprezintă ... un portţigaret din sidef şi fildeş.

- Ultima descoperire în Bucureşti este... buticul LADUREE, ataşat magazinului Victoria 46 de pe Calea Dorobanţilor. Au cele mai bune Macarons cu cremă de caramel sărat.

- Cartea pe care o citesc acum … este „Fructele mâniei“ de John Steinbeck. Recomand celor din domeniul ospita­lităţii să studieze psihologia umană, deoarece în domeniul acesta cel mai important lucru este să cunoşti omul.

- Un obiect pe care-l port întotdeauna cu mine... este portofelul.

- O destinaţie de vacanţă pe care aş recomanda-o … este Roma. Când am văzut pentru prima dată Fontana di Trevi, mi s-a părut magică. Era ora 3 dimineaţa şi  lipsea forfota turiştilor care fusese înlocuită de prezenţa timidă şi aproape ireală a unui porumbel şi a unui şoricel, care stăteau împreună, ca într-o poveste.

- O descoperire inedită dintr-o călătorie recentă … este orasul Erice, în Sicilia, dar îmi doresc suficient de mult timp liber încât să ajung în Noua Zeelandă, un paradis tangibil.

- Cel mai frumos suvenir pe care l-am adus acasă dintr-o călătorie recentă … este o hartă compusă din magneţii pe care îi colecţionez din locurile pe care le-am vizitat.

- Cea mai recentă achiziţie exclusivistă este… un apartament.

- Un artist pe care l-aş colecţiona este … Man Ray.

- Bijuteriile mele preferate … se regăsesc, de cele mai multe ori, în magazinele de antichităţi din Genova şi Londra, unde am locuit o perioadă îndelungată, şi unde mă întorc deseori cu plăcere. Printre preferatele mele se regăseşte un inel foarte vechi, cu opt diamante mari şi şase rubine.

- Site-urile pe care le citesc cu plăcere … sunt blogurile de gastronomie, design interior şi cele de arhitectură.

- Sunt pasionată de … cărţi şi de călătorii. În urmă cu trei ani, am plecat într-o vacanţă prin Europa, timp de o lună şi jumătate, cu rucsacul în spate. A fost o experienţă inedită, deoarece am cunoscut oameni pe care, în alte condiţii, nu i-aş fi întâlnit niciodată.

- Un alt hobby de-al meu este … grădinăritul. Pentru mine reprezintă un mod de a mă relaxa şi a mă apropia de natură.

- Obiectul meu preferat din garderobă … sunt pantofii roşii de la Christian Louboutin şi câteva piese de la Donna Karan şi Galliano.

- Un cadou pe care aş vrea să-l primesc … sunt hectare de pădure.

- Beau întotdeauna cu plăcere un pahar de … Merlot.

- Felul meu preferat de mâncare ... este foie gras, dar întreg, nu feliat, pentru a-şi păstra miezul suculent.

- Restaurantul meu preferat este...Frederick’s din Londra. Este un restaurant cu tradiţie, deschis acum 50 de ani, cu o grădină superbă şi un „conservatory“ (seră - n.red.) impresionant.

- Sportul pe care-l practic … este fitness-ul şi mersul cu bicicleta. Plecăm adesea din Bucureşti, în familie, cu bicicletele pliabile în portbagaj, pentru a descoperi natura într-un alt mod.

- Parfumul pe care-l folosesc ... este Amarige de la Givenchy.