Economia verde

Pagina Verde. EcoNews ZF

23.11.2022, 00:04 Autor: Alina-Elena Vasiliu
♦ Carrefour România a extins conceptul Express Box, pentru vânzarea accelerată a fructelor şi legumelor, în toate cele 43 de hipermarketuri din ţară, ceea ce înseamnă că va vinde peste tot fructe şi legume la un preţ redus cu până la 50% faţă de valoarea iniţială a produselor din ofertă. Proiectul Express Box are ca scop combaterea risipei alimentare.
 
♦ Schneider Electric a lansat o generaţie de staţii de încărcare pentru vehiculele electrice, cu montaj pe perete sau podea. Acest tip de spaţii este proiectat pentru clădiri, mai degrabă decât pentru utilizare individuală.

♦ E.ON Energie România a derulat la Sighişoara o campanie de împădurire în cadrul căreia a plantat puieţi pe o suprafaţă de cinci hectare de teren degradat, aceasta fiind a treia campanie de acest tip. În total, în decurs de doi ani suprafaţa împădurită de E.ON cu ajutorul Direcţiei Silvice Mureş şi a Ocolului Silvic Sighişoara ajunge la 15 hectare.

♦ Coca-Cola HBC România a introdus ambalajele 100% reciclabile pentru întregul portofoliu de băuturi răcoritoare şi a redus cu 6,34% consumul de apă necesar producerii unui litru de băutură răcoritoare, din 2017 până în 2021.

♦ Environ, o ONG care colectează electronicele de la producători şi se ocupă de reciclarea lor, a lansat „Creator de inspiraţie“, o campanie de conştientizare a importanţei protejării mediului înconjurător.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Raiffeisen Bank și Immofinanz