„Mai verde” este o sintagmă care ne însoţeşte deja de câţiva ani şi, deşi la început lucrurile nu păreau că merg într-o direcţie bună, acum studiile şi ce vedem în viaţa de zi cu zi ne arată că grija pentru protejarea mediului a trecut în prima parte a listei de obiective a companiilor.
Corporaţiile, dar nu numai, investesc în reducerea amprentei de carbon, în flote hibrid sau electrice, se uită către clădiri de birouri mai verzi şi către a refolosi cât mai mult din resurse.
Totodată, oraşele au acum mai multe oportunităţi de investiţii în a-şi reduce amprenta de carbon. De asemenea, România are oportunitatea de a reduce cantitatea de deşeuri din plastic, aluminiu şi sticlă care ajunge în natură prin Sistemul Garanţie-Returnare, care a reuşit să convingă românii să returneze peste 3 miliarde de ambalaje doar în primul an de la implementarea acestui proiect. România nu excelează la capitolul procent de plastic reciclat din total consum, dar nici la reciclarea ambalajelor din aluminiu sau sticlă, însă se văd an de an îmbunătăţiri. Producătorii vorbesc şi de o lipsă de strategie la nivel naţional care să asigure o economie circulară completă, fără hibe. Cum vom reuşi să facem o Românie mai verde?
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE