Erate si precizari

Precizare

10.12.2021, 18:06 110

În articolul „Profitul grupului versus profitul din România al unora dintre cele mai mari jucători din FMCG: 11 din 15 companii raportează marje mai mici pe plan local de până la de 15-20 ori”, publicat de Ziarul Financiar în ediţia din data de 9 decembrie 2021, apare informaţia conform căreia Coca-Cola are o marjă de profit de 13,8% local, faţă de 23,5% la nivel global. În text este precizat că este analizată marja grupului american Coca-Cola şi cea a Coca-Cola HBC România, cea mai mare entitate pe plan local şi cea care se ocupă de îmbutelierea produselor.

Reprezentanţii Coca-Cola HBC România precizează că marja de profit din România a companiei trebuie comparată cu cea a grupului Coca-Cola HBC, îmbuteliatorul pentru 29 de ţări al produselor gigantului american Coca-Cola. În acest caz, grupul are marjă de 6,7%, deci mai mică decât cea a entităţii locale.

Gigantul american e prezent în România prin două entităţi – îmbuteliatorul Coca-Cola HBC şi Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate. Rezultatele grupului la nivel global includ toate cifrele.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO