Eveniment

Adrian Vlaicu a fost numit director de vânzări şi logistică la Caroli Foods, după 10 ani de activitate în companie

Adrian Vlaicu a fost numit director de vânzări şi...

Autor: Florentina Niţu

31.10.2019, 17:08 529

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa mezelurilor din România, l-a numit director de vânzări şi logistică pe Adrian Vlaicu, care lucrează în cadrul companie de 10 ani, ocupând poziţiile de national key account manager şi lider al canalului IKA (International Key Account).

„În orice companie, echipa de vânzări este foarte importantă în creşterea profitabilă a businessului, menţinerea poziţiei competitive şi crearea de avantaje competitive pe piaţă. Decizia numirii lui Adrian ca director pe segmentul de vânzări a fost un pas firesc datorită realizărilor deosebite ale acestuia. Sunt convinsă că această promovare este un atu pentru Caroli având în vedere gândirea lui strategică”, a declarat Roxana Manolescu, CEO Caroli Foods Group.

Adrian Vlaicu a venit în companie în 2009 pe poziţia de national key account manager, ulterior a devenit lider pentru proiecte strategice, precum extinderea operaţiunilor companiei în alte canale de vânzare sau externalizarea serviciilor de merchandising şi apoi a fost promovat lider al canalului IKA, poziţie din care a transformat compania în lider de piaţă în categoria de produselor din carne ambalate în IKA.

„Coordonarea activităţii unei echipe de peste 500 de angajaţi din departamentele de vânzări, shopper marketing şi logistică, care şi-a demonstrat capacitatea de a face performanţă atât la nivel de individ, cât şi ca echipă, este atât o onoare, cat şşi o responsabilitate”, a declarat Adrian Vlaicu.

Inainte de venirea sa la Caroli Foods, Adrian Vlaicu a ocupat poziţia de national key account manager în cadrul companiei Red Bull România şi a mai activat şi în cadrul companiilor Intersnack, Star Foods şi BDG Imprest, potrivit profilului de LinkedIn al acestuia.

Caroli a fost preluată în 2017de către grupul internaţional Sigma Alimentos, unul dintre cei mai importanţi producători din industria alimentară. Sigma operează 69 de fabrici în 18 ţări din cele patru regiuni-cheie în care activează: Europa, Mexic, Statele Unite şi America Latină.

Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro şi Primo, oferind peste 200 de produse alimentare în total. Grupul operează o fabrică în Piteşti şi deţine depozite în întreaga ţară, având o flotă auto cu peste 350 de vehicule.

Caroli Foods Group a avut în 2018 o cifră de afaceri de 450 de milioane de lei şi un profit net de 32 de milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO