♦ „Aceştia sunt pionierii cu care mergem mai departe. Ne uităm şi la cei care încă nu văd o aplicabilitate a inteligenţei artificiale în domeniul HR. Circa 29% dintre respondenţi nu văd în momentul de faţă cum pot folosi AI“.
Aproximativ 35% dintre companii reuşesc să identifice deja procese sau nevoi interne care pot fi automatizate prin soluţii de inteligenţă artificială (AI), susţine Alexandru Ungureanu, chatbot solution director în cadrul TotalSoft. Aceştia sunt, în viziunea sa, „pionierii“ care deschid drumul în digitalizarea departamentelor de resurse umane, într-un peisaj în care mulţi actori încă privesc cu reticenţă adoptarea noilor tehnologii.
„Urmărim trendurile şi tendinţele internaţionale. Circa 35% dintre companii reuşesc să identifice procese sau nevoi pe care le putem automatiza cu ajutorul inteligenţei artificiale şi aceştia sunt pionierii cu care mergem mai departe. Ne uităm şi la cei care încă nu văd o aplicatibilitate a inteligenţei artificiale în domeniul HR. Circa 29% dintre respondenţi nu văd în momentul de faţă cum pot folosi AI“, a spus Alexandru Ungureanu în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2025.