Regina Maria, unul dintre cei mai mari jucători din sistemul medical privat, continuă să investească pe piaţa locală, cu obiectivul de a dubla dimensiunea businessului.
Compania mizează pe dezvoltarea infrastructurii medicale în toate regiunile ţării şi pe integrarea serviciilor pentru a răspunde mai bine nevoilor angajatorilor şi angajaţilor din România, susţine Andreea Minuţă, director executiv, divizia de abonamente, Regina Maria.
„Continuăm investiţiile, credem în România, planul este să dublăm businessul, numărul de angajaţi. Ne bazăm pe nevoia de a duce cât mai multe servicii medicale în toată România, de a integra totul, avem forţa de muncă, trebuie să-i calificăm şi să continuăm dezvoltarea”, a spus Andreea Minuţă în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2025.
Compania are în prezent aproape 1 milion de abonamente medicale şi colaborează cu 13.000 de companii din România, dintre care unele au zeci de mii de angajaţi.