Eveniment

Andreea Miron, Stefanini EMEA: Procesul de digitalizare, de transformare, va continua să rămână un obiectiv major pentru multe organizaţii. Zona de management la distanţă a fost o noutate pentru majoritatea echipelor

Andreea Miron, people&culture manager în cadrul Stefanini EMEA: Deşi am întâlnit manageri convinşi că vor face faţă acestor noi provocări, timpul a evidenţiat subiectele unde aveam nevoie de eforturi mai mari de adaptare: înţelegerea unui nou echilibru între carieră şi viaţa personală; gestionarea stresului; organizarea timpului şi a spaţiului de lucru etc.

Andreea Miron, people&culture manager în cadrul Stefanini EMEA: Deşi am întâlnit manageri convinşi că vor face faţă acestor noi provocări, timpul a evidenţiat subiectele unde aveam nevoie de eforturi mai mari de adaptare: înţelegerea unui nou echilibru între carieră şi viaţa personală; gestionarea stresului; organizarea timpului şi a spaţiului de lucru etc.

Autor: Ramona Cornea

21.01.2021, 18:30 88

Zona de management la distanţă a fost o noutate pentru majoritatea echipelor - trecerea de la interacţiunea zilnică de la birou, la interacţiunea integral virtuală, a favorizat apariţia unor arii de dezvoltare neexplorate până la acel moment.

Anul 2020 a fost unul solicitant, care a pus companiile locale în faţa unei situaţii nemaiîntâlnite şi care a venit cu schimbări de paradigmă care vor continua şi în 2021, crede Andreea Miron, people&culture manager în cadrul Stefanini EMEA, companie specializată în furnizarea de servicii şi soluţii IT în regim outsourcing.

O astfel de schimbare care va continua să rămână un obiectiv major şi în 2021 va fi procesul de digitalizare din cadrul compa­niilor, spune ea.

„O schimbare de paradigmă pe care o observ - începută deja în anul 2020 - este legată de rolul departamentului de resurse umane, respectiv trecerea de la un departa­ment cu rol fundamental de suport pentru organizaţie, la unul cu rol transformaţional. Procesul de digitalizare, de transformare (implementarea/ extinde­rea muncii la dis­tanţă, îmbunătăţirea canalelor de comuni­care şi transpunerea acestora în online, adaptarea programelor de traininig etc.) va continua să rămână un obiectiv major pentru multe organizaţii care fac progrese în această direcţie“, a spus Andreea Miron pentru Ziarul Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO