Eveniment

Brandingul este singura cale prin care România poate pune valoare adăugată peste resursele naturale

Urmează conferinţa ZF „Branduri româneşti“, Galaţi, marţi, 25 iunie

Ziarul Financiar ajunge marţi, 25 iunie, la Galaţi, în turneul deconferinţe „Branduri româneşti“, la care vor participaantreprenorii care au creat câteva dintre cele mai puternicebranduri din judeţ

Ziarul Financiar ajunge marţi, 25 iunie, la Galaţi, în turneul deconferinţe „Branduri româneşti“, la care vor participaantreprenorii care au creat câteva dintre cele mai puternicebranduri din judeţ

Autor: Georgiana Mihalache

20.06.2019, 00:06 489

Ziarul Financiar organizează marţi, 25 iunie, la Galaţi, conferinţa ZF „Branduri româneşti“ la care şi-au anunţat prezenţa oficiali din cadrul combinatului siderurgic Arcelor Mittal, cea mai mare companie din judeţ, reprezentanţi ai lanţului de farmacii Myosotis sau fondatorul producătorului de mezeluri Zimbria.

La conferinţa organizată de ZF cu sprijinul Raiffeisen Bank vor participa antreprenorii care au pus pe harta judeţului Galaţi branduri puternice, iar ei vor povesti cum au dezvoltat afacerea pas cu pas şi ce rol a jucat brandingul în evoluţie.

Din partea Raiffeisen Bank România, partener al Ziarului Financiar la eveniment, va participa Felix Daniliuc, director executiv al băncii.

Temele de discuţie vor urmări şi cât durează pentru ca un brand să intre pe piaţă, dar şi cât de important este pentru o companie să meargă după consumator, mai ales în contextul actual, în care noile tehnologii schimbă comunicarea.

Soluţia pentru a accelera dezvoltarea companiilor este brandingul, care poate crea valoare adăugată şi poate duce un produs local, „made in România“ chiar şi în afara graniţelor.

Judeţul Galaţi ocupă locul 15 în topul celor mai mari judeţe după cifra de afaceri a companiilor în  2017, cu afaceri totale de 23 miliarde de lei în 2017, potrivit lucrării „Capitalul privat românesc“, realizată de ZF cu sprijinul PIAROM.

Faţă de anul 2014, cifra de afaceri a companiilor din Galaţi a crescut cu 15%.

Mai bine de jumătate din cifra de afaceri este adusă de businessurile româneşti, care au o pondere de 66% din totalul companiilor, în contextul în care companiile străine au ocolit investiţiile în Galaţi. Şi în urmă cu patru ani, în 2014, situaţia era asemănătoare.

Conferinţa ZF reuneşte oameni de afaceri care au reuşit să dezvolte branduri puternice pentru companiile lor cu o istorie de câţiva zeci de ani pe piatţă, dar şi antreprenori aflaţi la început de drum.

Conferinţa „Branduri româneşti“ din 25 iunie de la Galaţi face parte dintr-un turneu de conferinte început în 2018,  care au avut ca temă principală de discuţie modul în care un brand contribuie la dezvoltarea companiilor locale, în lupta cu giganţii internaţionali, cu bugete uriaşe de marketing.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO