Eveniment

BRAT incearca sa aduca publicitatea de stat spre mediile masurate

02.03.2009, 20:54 36

Oficialii Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) sustin ca statul aloca fondurile publice de promovare mai mult pe "baza de prietenii" si au lansat o campanie prin care intentioneaza sa determine o crestere procentuala a bugetelor de publicitate alocate mediilor auditate si masurate. Publicul tinta pentru aceasta campanie care se va derula pe o perioada de doua-trei luni il reprezinta persoanele responsabile cu luarea deciziilor referitoare la modul in care sunt investite bugetele de publicitate ale clientilor, agentiile de publicitate si institutiile statului. "Agentiile de publicitate cunosc deja aceste demersuri, in schimb, institutiile de stat sunt mai putin informate si trebuie sa tinem cont ca dispun de bugete importante pentru publicitate", spune Silviu Ispas, presedintele BRAT. Campania se va derula atat in presa scrisa, cat si in mediul online si va consta in publicarea unor machete si bannere in produsele print si online ale membrilor BRAT, dar si o campanie de mailing direct catre clientii de publicitate si institutiile statului. Campania "BRAT da valoare publicitatii" a fost realizata gratuit de agentia de marketing direct Proximity si InternetCorp, publisher online independent. BRAT are in prezent 230 de membri editori de presa scrisa si site-uri web si 42 de agentii, regii si clienti de publicitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO