Eveniment

Business Insights cu PwC România, miercuri, ora 10.30: Pandemia schimbă obiceiurile de consum: Implicaţii pentru retail, servicii medicale şi farma. Invitaţii ediţiei: Ruxandra Târlescu şi Mihai Aniţa

Business Insights cu PwC România, miercuri, ora 10.30:...
27.10.2020, 11:06 366

Pandemia Covid-19 a modelat într-un timp foarte scurt comportamentele şi obiceiurile de consum. După apariţia pandemiei, se observă că preferinţa pentru cumpărăturile online e în creştere, că grija pentru sănătate fizică şi mentală a devenit la fel de mare ca cea pentru locul de muncă, în timp ce intenţiile privind cheltuielile sunt afectate de reducerea veniturilor personale. Aceste schimbări evidenţiază trei tendinţe majore: adaptarea digitală, preocuparea pentru sănătate şi cea pentru sustenabilitate. Fie că vorbim de comerţ sau de servicii medicale, aceste tendinţe aduc schimbări pentru companii inclusiv pe termen lung.

Vom discuta acest subiect miercuri, 28 octombrie, de la ora 10.30. cu Ruxandra Târlescu, Partener, Retail & Consumer Tax Leader, PwC România şi Mihai Aniţa, Partener, Retail & Consumer Leader, PwC România.

Între 7 octombrie şi pe 9 decembrie, în fiecare miercuri, în cadrul emisiunii Business Insights, vom dezbate împreună cu invitaţii PwC România schimbările şi tendinţele din economie şi implicaţiile acestora pentru principalele industrii.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO