Eveniment

Business Insights with PwC. Mihai Aniţa şi Ruxandra Târlescu, PwC România: Pandemia a venit cu multe modificări în comportamentul consumatorilor. Valoarea vânzărilor online va creşte cu cel puţin 20% în 2020. Dar online-ul nu va fi majoritar după ce va trece această criză

Autor: Ramona Cornea

29.10.2020, 00:08 343

„Dacă anul trecut am avut în jur de 4,6 mld. euro vânzări online, eu estimez că în acest an vor creşte cu cel puţin 20%, deci vor trece de bariera de 5 mld. euro, vor ajunge la aproape 6 mld. euro.“

Pandemia de COVID-19 a venit cu multe schimbări în compor­t­a­mentul consumatorilor de pe piaţa locală, iar companiile au fost nevoite să se adapteze într-o pe­ri­oadă foarte scurtă. Digitalizarea acce­le­rată a companiilor, preocuparea pentru sănă­tate şi preocuparea pentru sustena­bilitate sunt trei mari tendinţe care pot fi observate în această perioadă, cred Mihai Aniţa şi Ruxan­dra Târlescu, parteneri în cadrul PwC România.

Mihai Aniţa spune că livrările în online vor continua să se dezvolte anul acesta şi se aşteaptă la o creştere de cel puţin 20% a vânzărilor online, până la aproape 6 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO