Eveniment

Business MAGAZIN. 7 întrebări pentru David Jean de la Michelin, director pentru regiunea Europei Centrale: Care a fost cel mai mare risc pe care ţi l-ai asumat?

David Jean, Central Europe Director, Michelin: „A fi manager este o reevaluare constantă care se bazează pe ascultare, adaptare şi sprijin. Aceasta îmi determină evoluţia profesională în fiecare zi, este ceea ce mă pune în mişcare în fiecare dimineaţă şi motivaţia pe care am avut-o încă de la începutul carierei.”

Autor: Ioana Matei

27.11.2022, 20:00 213

DAVID JEAN şi-a început cariera în urmă cu 27 de ani, din poziţia de Account Manager la Michelin, în Franţa. De-a lungul anilor, a ocupat mai multe funcţii în cadrul grupului, în diferite poziţii de marketing şi vânzări, care, la fiecare doi-trei ani, i-au adus noi provocări. În Europa Centrală a acumulat experienţă din roluri precum ceL de director de marketing în Ungaria, director general pentru Grecia şi Cipru şi director comercial pentru Europa Centrală şi de Sud. Rolul actual însă, de director pentru regiunea Europei Centrale în cadrul Michelin este, după cum spune chiar el, cea mai mare aventură din cariera sa.

 

1. Care sunt principalele responsabilităţi pe care le ai din rolul actual?

Misiunea mea în cadrul Michelin se bazează pe patru piloni principali: să reprezint grupul în faţa celor 16.000 de angajaţi Michelin din regiune, să am grijă de oameni, să asigur performanţa businessului la nivelul pe care grupul l-a setat şi, nu în ultimul rând, să transform regiunea şi să o pregătesc pentru provocările viitoare. Sunt foarte mândru să mă întorc în Europa Centrală, unde am lucrat în perioada 2014 - 2016 în organizaţia de marketing şi vânzări. Recunosc că ceea ce iubesc cel mai mult aici sunt oamenii foarte talentaţi şi dedicaţi cu care am şansa să lucrez în fiecare zi.

2. Care a fost cea mai mare realizare a carierei?

Cea mai mare împlinire profesională este faptul că, în ultimii 20 de ani, am reuşit să ocup nouă posturi de conducere diferite în cadrul grupului Michelin. A fi manager este o reevaluare constantă care se bazează pe ascultare, adaptare şi sprijin. Aceasta îmi determină evoluţia profesională în fiecare zi, este ceea ce mă pune în mişcare în fiecare dimineaţă şi motivaţia pe care am avut-o încă de la începutul carierei.

Cu siguranţă, una dintre realizările cu cele mai mari provocări a fost să devin preşedintele Regiunii Europa Centrală în Michelin, să fiu responsabil pentru 16.000 de oameni şi să supraveghez mai multe activităţi. Este cu adevărat o aventură, foarte mobilizatoare de altfel!

 3. Dar cea mai mare provocare?

În cei 27 de ani de carieră profesională a trebuit să mă adaptez la diferite regiuni, moduri de lucru, activităţi şi schimbări. Acest lucru necesită flexibilitate, atât în ceea ce priveşte modul de gândire, cât şi abilităţile necesare. A fi în fruntea întregii regiuni, şi nu doar a departamentului de marketing şi vânzări, înseamnă că întâlnesc des oameni noi, experienţe diferite şi descopăr pieţe noi şi cred că am reuşit să depăşesc aceste provocări pentru că am petrecut foarte mult timp alături de oamenii şi partenerii noştri.

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO