Eveniment

Business MAGAZIN. Câştigători în COVID: Cum a reuşit să aibă o creştere de 300% compania românească Zola prin vânzarea de îmbrăcăminte şi papuci de casă

Autor: Alexandra Cepăreanu

17.10.2021, 15:00 178

Compania românească Zola, ce vinde produse pentru casă şi grădină, articole sportive şi jucării, a fost înfiinţată în 2017 şi de atunci este activă doar în mediul online, prin intermediul platformei eMAG Marketplace, prin care s-a extins în urmă cu aproximativ o lună şi pe piaţa din Ungaria. Anul 2020 a adus creşteri substanţiale pentru business, clienţii cumpărând tot mai multe produse pentru confortul de acasă, aşa că reprezentanţii companiei au ţinte ambiţioase Pe termen mediu.

Am înregistrat o creştere de circa 300% a cifrei de afaceri în 2020, comparativ cu anul 2019, şi am înregistrat afaceri de 3 milioane de lei anul trecut, de la 750.000 de lei în 2019. În momentul de faţă avem o gamă foarte variată de produse pe care le-am extins de-a lungul timpului, precum jucării, articole de casă şi grădină, articole sportive, decoraţiuni interioare – cam acestea sunt produsele pe care le vindem foarte bine”, a spus Florentina Diaconescu, director de vânzări în cadrul companiei Zola, în cadrul celei mai recente emisiuni ZF Ecosistemul Marketplace. Ea a adăugat că printre produsele care au fost cumpărate cel mai mult pe parcursul anului trecut se numără articolele de bricolaj şi articolele de îmbrăcăminte şi papuci pentru casă.

„A fost o creştere în vânzările de articole pentru amenajări interioare şi exterioare. Oamenii au achiziţionat mai multe pijamale şi papuci de casă pentru că încercau să fie confortabili în propriile locuinţe. N-am avut neapărat o zonă sau anumite categorii de produse care s-au vândut, cred că s-a cumpărat de peste tot şi chiar foarte mulţi oamenii au migrat spre mediul online pentru că era varianta cea mai uşoară să nu intre în contact cu persoane cu COVID-19.” De asemenea, dacă în 2019 compania Zola înregistra în medie un număr de 100 de comenzi pe zi, în 2020 numărul acestora s-a dublat pe fondul migrării consumatorilor în mediul online. 

Business MAGAZIN. Câştigători în COVID: Cum a reuşit să aibă o creştere de 300% compania românească Zola prin vânzarea de îmbrăcăminte şi papuci de casă

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO