Cecilia Radu a fost recent numită Vicepreşedinte şi Director General al Novo Nordisk Emiratele Arabe Unite, devenind astfel prima româncă care ocupă o astfel de poziţie de leadership în cadrul companiei daneze pe o piaţă internaţională. Această numire reprezintă un moment de cotitură pentru cariera sa, după un mandat de succes în fruntea Novo Nordisk România, unde a condus organizaţia către o creştere de la 282 de milioane de lei în 2020 la aproximativ 1 miliard de lei în 2023.
Cecilia Radu şi-a început cariera în cadrul Novo Nordisk în 2016, într-un moment în care compania era deja bine poziţionată pe piaţa românească, dar cu un potenţial semnificativ de creştere. Sub conducerea sa, Novo Nordisk România a cunoscut o expansiune rapidă, ajungând de pe locul 23 în 2020 pe locul 8 în 2023 în clasamentul celor mai mari companii farmaceutice din România. Cu o experienţă de peste 23 de ani în industria farmaceutică, şi-a început cariera ca medic la Spitalul Universitar din Iaşi, înainte de a-şi începe parcursul în industria farmaceutică. De la sfârşitul anului 2022, este preşedintele ARPIM - Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente.
Ea a fost recunoscută pentru abilitatea de a transforma organizaţia nu doar la nivel de cifre, ci şi prin cultura organizaţională pe care a cultivat-o. Într-un interviu recent oferit cu ocazia numirii în noul său rol, ea a subliniat importanţa „empowermentului” în echipă şi a luării deciziilor rapide şi eficiente, factori care au contribuit semnificativ la performanţa organizaţiei. Cecilia Radu spune că a creat un cadru care le-a permis angajaţilor să-şi dezvolte abilităţile şi să contribuie activ la succesul companiei. După cum a menţionat în interviul său pentru Business Magazin, Cecilia Radu abordează acest nou început cu entuziasm şi deschidere, anticipând diferenţele culturale şi de business dintre România şi Emiratele Arabe Unite: „Frumuseţea noului început constă exact în această nouă provocare pe care de abia o aştept”. Una dintre marile diferenţe pe care o remarcă este importanţa strategică a Dubaiului ca hub logistic global, o particularitate care creează oportunităţi pentru extinderea pieţei şi conectarea cu alte pieţe internaţionale. De asemenea, consideră că, deşi piaţa din UAE este diferită, experienţa sa din România îi va oferi lecţii valoroase pe care intenţionează să le adapteze în noul context. În plus, are planuri ambiţioase de a continua creşterea şi dezvoltarea echipei locale, concentrându-se pe inovaţie şi pe îmbunătăţirea serviciilor oferite pacienţilor.