Eveniment

Business MAGAZIN. Cine este Silvia Sticlea, o absolventă de politehnică, prima femeie numită la conducerea operaţiunilor Nestlé din România, un business de aproape un miliarde de lei

Silvia Sticlea, Country Manager, Nestlé România: „Sfatul meu pentru tineri este să fie pasionaţi de ceea ce fac, responsabili, să fie curioşi, să încerce să facă tot ce pot în domeniul ales, pentru a înţelege foarte bine cum funcţionează departamentul sau businessul în care activează, şi să-şi urmeze întotdeauna principiile de viaţă.”

Autor: Andra Stroe

17.04.2022, 15:00 229

Şi-a petrecut mai bine de două decenii în cadrul aceleiaşi companii, în roluri care au purtat-o pe mai multe pieţe europene, aşa că nu e de mirare când spune că termenul prin care poate fi rezumat întregul său parcurs profesional este „consecvenţă”. Care este filosofia de leadership a Silviei Sticlea, prima femeie numită la cârma operaţiunilor Nestlé România?

Ca echipă ne propunem să continuăm creşterea businessului ca şi până acum, cu obiectivul de dublare a activităţii în următorii 5-10 ani, având alături oameni pasionaţi, dedicaţi şi cu spirit de echipă”, conturează executivul obiectivele setate din noul rol. Ea susţine că România este o piaţă foarte importantă pentru Nestlé şi că vor continua să investească în dezvoltarea portofoliului şi în proiectele comunitare pe care le au deja în derulare de câţiva ani, după ce, în anul 2020, Nestlé România a realizat investiţii de 17,4 milioane de lei.

În ceea ce priveşte rezultatele financiare, în 2020 compania a înregistrat, pe plan local, o cifră de afaceri de 933 de milioane de lei şi un profit net de 71,2 milioane. Anul trecut, businessul a avut o creştere organică de 10,5%, potrivit unui comunicat recent al companiei, în care se anunţau şi rezultatele globale, vânzările totale raportate la nivel de grup crescând cu 3,3%, de la 84,3 miliarde de franci (circa 82 de miliarde de euro) în 2020 la 87,1 miliarde, în 2021 (aproximativ 85 de miliarde de euro). La nivel global, Nestlé are un portofoliu de circa 2.000 de branduri, jucătorul fiind prezent în 189 de pieţe, cu peste 300.000 de angajaţi.

Cariera Silviei Sticlea în cadrul Nestlé a început în 2001, când s-a alăturat echipei locale pe poziţia de brand manager. La doi ani distanţă a fost numită group brand manager în cadrul diviziei de produse culinare, iar în 2006 a preluat un nou rol – consumer insight manager – în cadrul sediului central Nestlé din Elveţia, după trei ani fiind aleasă în funcţia de marketing advisor.

Citiţi continuarea pe Business MAGAZIN

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO